Stöld försök!!!!!

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
Ngn klantig fan försökte sno min älskling igår men en polare kom ut tidigare från jobbet o stoppa dom, amatörerna fick inte igång den, =P men det bästa är ändå att dom har försökt sno min hoj med sin Morsas bil så har namn address o väntar på samtal från ägaren på bilen för stulen va den inte..

kommer nog mer info om hur det går..

//Joakim

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
Lol

Har lite mer info =P
bilen e förmodligen hans egen men står på mamma för tror inte mamma kör me stylad 850 turbo samt att hans syrra jobbar här på jobbet sicken jävla amatör..

//Jocke

Wesslan

Unusual Scrambler user
Gick med
18 Jan 2005
Hoj
2015, Ducati Scrambler FT
Mr_SoaP skrev:
2206874 Har lite mer info =P
bilen e förmodligen hans egen men står på mamma för tror inte mamma kör me stylad 850 turbo samt att hans syrra jobbar här på jobbet sicken jävla amatör..

//Jocke

Är du kollega med snubbens syrra? Haha, vilken lirare :)

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Mr_SoaP skrev:
2206874 Har lite mer info =P

//Jocke
:lol :lol

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
har en liten fråga bara är det värt att blanda in Bosse den late på ett stöld försök eller skall jag se om jag kan lösa ersättning själv först och eller anmäla han sen? polarn ringde bosse igår när dom försökte ta den så dom har la det stående ngn stans me reg nummer o allt.

//Jocke

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Mr_SoaP skrev:
2207085 har en liten fråga bara är det värt att blanda in Bosse den late på ett stöld försök eller skall jag se om jag kan lösa ersättning själv först och eller anmäla han sen? polarn ringde bosse igår när dom försökte ta den så dom har la det stående ngn stans me reg nummer o allt.

//Jocke
Jag skulle nog ringa o berätta lite för dom. Det går ju o dra tillbaka anmälan, svårare o anmäla i efterhand kanske?

Krille-666

Trogen galning
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
KTM 660 SMC -04
Tänk så här istället om han hade dragit iväg med din skönhet, hur skulle du känna då?

#6 Limpan

Snabb, men ändå lite långsam...
Gick med
17 Nov 2005
Hoj
Suzuki GSXR1100
Hur gick det med hojen då? skador på lås och sådant? Om du ska ta det med försäkringsbolaget måste det ju vara polisanmält.

Fan att folk inte kan se skillnad på mitt och ditt. :fatta!

Kurben

Öhh vadå?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Trophy TR5 1957. KTM 690 SMC 2009
Leta upp volvon och häll epoxy i alla hans lås... Eller varför inte skruva av fälgarna och ställa den på skivorna på asfalten, lägg sedan fälgarna brevid...
Lite lagom retsamt.. :)

Snoogans

Ny medlem
Gick med
17 May 2005
Hoj
Gasgas EC300 05
Nejnej, inga olagligheter!! Polisanmäl detta och säg vem som har gjort det, sen snackar du först med hans föräldrar som bilen står på och uppger regnummer mm. Sen får han först då en förnedring av dom, sen så pratar du med han personligen och säger att du kan tänka dig att avanmäla om han verkligen ber om ursäkt till dig i öga mot öga. Sen är han din bitch!

Snuttan

Ny medlem
Gick med
23 May 2006
Hoj
röd å vit...
Det kanske går att uppmärksamma hans "morsas" försäkringsbolag också på att det nog är en förare under 24 (eller var nu gränsen går) som egentligen äger bilen. Om den nu är försäkrad...

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...