Stackars Ghostrider.....

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Han ville ju så gärna leka med Onkel Länsman igår kväll, men de ville inte leka med honom, burnouts till trots. Spökis: Nästa gång skall jag hjälpa dig genom att göra en "Medborgaranmälan" och kräva att de förföljer dig. Jag antar att inga kameror fanns i närheten? ;)

:notme :rock

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Vi hade ett kort samtal med Länsman vid Skogskyrkogården kort efter Tyresö blev invarderat av blåa bilar.
Dom poliserna var faktiskt trevliga och sa t.o.m. att dom brydde sig inte om vi åkte fort som fan på Nynäsvägen t.ex. så länge det inte skedde mellan bilar o.s.v.
Men däremot så ville dom väldigt gärna lägga vantarna på den där "svarta föraren" sa dom.. hehehe

Dom sa att anledningen till att dom blev kallade till Tyresö var för att så många tokgasade fram o tillbaka och förde oljud och efter många samtal från boende så beslutar Befälet för kvällen att göra en insats och då skickar dom allt dom har och kollar alla reg.skyltar m.m. som dom hinner vilket poliserna tyckte var synd och skitttråkigt, dom sa till oss att dom gärna ville att vi lekte av oss nånstans men inte med onödigt tokgasande fram o tillbaka.

Vi hann bara komma dit efter en kväll i Potatoesfart genom södra Sthlm för att direkt bli avbrutna av Länsman, trist med det är sånt som händer såklart.

/Nitrous

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Jag höder att Joey Donloop blivigt reinkarnerad som polis och numera patrulerarstadens gator på en polismålad gixxer 1000 med marklund turbokitt i jakt på spökridaren. :skrämd

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Hur som helst gasas det friskt utanför Scandic Täby på E18. Jag antar jag får lida tills imorgon då det bär av hemåt igen... :crash

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Äh, det finns ingen Ghostrider. Det är en myt precis som Älvor, Dunderklumpen och Drottning Silvia.
Det är egentligen bara en masspsykos, så ÄR det!

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Freppa skrev:
Äh, det finns ingen Ghostrider. Det är en myt precis som Älvor, Dunderklumpen och Drottning Silvia.

Vilken psykosnivå har du kommit till i ditt nya hojköp då bara för att prata nåt helt annat?

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB1000RA
Freppa skrev:
Han ville ju så gärna leka med Onkel Länsman igår kväll, men de ville inte leka med honom, burnouts till trots. Spökis: Nästa gång skall jag hjälpa dig genom att göra en "Medborgaranmälan" och kräva att de förföljer dig. Jag antar att inga kameror fanns i närheten? ;)

:notme :rock

Medborgaranmälan

Vad menas med det?

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
ICeman: Ingen aning. Jag tog ett engelskt uttryck "Citizens arrest", fnulade om det lite, ändrade lite ord, och fick ut medborgaranmälan. Synapserna hos mig är ju inte som hos alla andra.....

oFFkeFF: 929 eller busa just nu. Fråga mig imorgon, då är den nog en RGV250 eller en Opel Kadett från -76.

craze

Allmänt keffo
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille R, BMW R1200GS Adventure, Yamaha Neos, Trampcykel
Freppa skrev:
oFFkeFF: 929 eller busa just nu. Fråga mig imorgon, då är den nog en RGV250 eller en Opel Kadett från -76.

Jag har nog en gammal Suzuki K50 som står utomhus sen drygt 10 år tillbaka (om ingen slängt den) som du kan få köpa billigt.
Den borde passa ett mekarglatt Suzukifreak som dig!
Är du snäll kan du få med en (troligtvis igenrostad) 60cc-cylinder till den så får då VeRLdäns SNaBaStE jäVla håJ SoM fINns assÅ!!!
DrAR r1 hELa tiden! På SLaNGen!!!

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
citizen arrest är knappast medborgarnmälan, utan betyder väl i princip att du själv åker kapp Ghostraider och fångar han åt farbror polisen.
Möjlighet att anmäla har funnits ganska länge:)

craze

Allmänt keffo
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille R, BMW R1200GS Adventure, Yamaha Neos, Trampcykel
Silwer skrev:
lathet gjorde att jag inte lästa hela tråden innna jag la mitt inlägg:-./
Det borde vara kriminellt att svara i trådar som man inte läst...

Lucky9

En gång är ingen gång...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800Fi
Freppa skrev:

Hörredudu!!! Dunderklumpen finns! Det har jag sett på TV! :fakta

Komma här å påstå annat... fnys.

/Lucky9

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Ointressant vetande: Jag såg hela Potatoes-ligan vid McD i Farsta igår när jag var på 954 shopping med en kompis igår.

(sa ju att det va ointressant :D)

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Lucky9 skrev:
Hörredudu!!! Dunderklumpen finns! Det har jag sett på TV! :fakta

Komma här å påstå annat... fnys.

/Lucky9

Snälla! Tror du också på att Jultomten? Påskharen? Kanske Kjell Lönnå? Väx upp för fan!

Silwer: Det är enbart Maverick_750RR förunnat att läsa delar av en tråd och sedan få skriva ett inlägg

Rigge: Du skulle se när vi verkligen är ALLA samlade. Det är en rätt imponerande syn :)

Craze: Så ÄR det!

ZX9R-98

Passande nick?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10R
Larsa_Gasa skrev:
Varför kallar sig igen budfirma för "Hårda bud"? Skulle vara nästan lika bra som "Ryska posten" :D

Ännu ett meningslöst inlägg som som bara belastar servern... :rolleyes:

Finns en budfirma som heter "Hårda bud"

Bara så alla vet :fakta

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...