Stackers... nån som vet???

sirSmokealot skrev:
2082285 Fettförbränningstabletter...

Nån sam har provat?

Funkar dem???

Är det några bieffekter???
Ät mindre portioner ofta med bättre mat, rör dig mer.. svårare än så är det inte..

Dessutom finns det en uppsjö av fettförbränningstabletter, vilka syftar du på?

Ädit/

såg nu att du skrivit "stackers" Dom brukar i sverige inehålla muhangextrakt(efhedra) och koffein och asprin, sök på det så får du veta hur dom funkar och vad biverkningarna är..

Men som sagt, det finns inga genvägar.. Det som gäller: Ät mindre portioner ofta med bättre mat, rör dig mer..

Last edited:
Vanliga fettförbränningstabletter fungerar med 150% INTE! Ingen skillnad vad dom lovar och garanterar.
Dock finns det mediciner (dopningsmedel) som fungerar men dom är förbjudna att använda samt att din lilla pitt försvinner samtidigt, obs detta är dock endast en bieffekt men enligt min mening viktig att nämna.
Glöm allt som heter fettförbränning lätt, går ej!
Byt matvanor, motion lite men ofta. Ta god tid på dig, inget snabbt fungerar.
Ingen idé att springa maraton en gång i månaden, 2 kilometer rask gång dagligen är mycket effektivare!
Lycka till! :tummenupp

Stackers är inget att ha som fettförbränning. Det funkar, men inte nyttigt. Har en polare som fick diabetes, en annan fick saftig ångest, en annan låg och frossade en hel dag.

Själv aldrig mått dåligt när jag tagit stackers. Hjärtat har slagit lite väl fort känns det som ibland. Men bara intagit det tillsammans med alkohol. Man blir pigg och kan festa betydligt längre än i vanliga fall. Negativt är att ballen kryper rejält och man får pansarpung. Pissa i evigheter också fast du egentligen inte är pissenödig. Det är dock mina erfarenheter. Funkar säkert annorlunda på andra.

Känner att jag vill gå ner 10 Kg snabbt...

Det är väl det billigaste sättet att trimma sin hoj lite.. :hihi

Jag kan tänka mig att det inte är direkt nyttigt, men...

Tack alla för era svar :Bugar

sp33dy skrev:
2082519 kör på rent effe istället om du nu nödvändigtvis måste...

Nej gör för faan inte det! :3freak

Testade för några år sen - aldrig mer :4skrika :näsblod

sirSmokealot skrev:
2082533 Känner att jag vill gå ner 10 Kg snabbt...

Det är väl det billigaste sättet att trimma sin hoj lite.. :hihi

Jag kan tänka mig att det inte är direkt nyttigt, men...

Tack alla för era svar :Bugar

Jag tillhör dem som tror att man ska äta mindre än man gör av med för att lyckas, så ät ofta men små portioner, drick mycket vatten å rör dig så försvinner säkert 10 kg rätt fort.

Vill du snabba på resultaten så kan du ju gå på lågkaloridiet med tex cambridgekuren, sök på nätet och du skola finna :)

Det sägs (har aldrig testat själv, har bekanta som provat dock) att cambridgkuren inte är lika "äcklig" som tex nutrilett etc,
och ger snabba resultat, har hört om folk som rasat typ 20 kg på bara nån månad...

Lilla_damen skrev:
och ger snabba resultat, har hört om folk som rasat typ 20 kg på bara nån månad...

Men du känner inte träffat dem personligen eller hur?

Med ett kaloriintag på 500kcal om dagen, vilket motsvarar en "ren" cambridgekur, måste en vuxen man jogga 6h och 20 min varje dag för att gå ned så mkt......

Jag har en halv burk med stacker 8:or här hemma som du kan få köpa för en billig peng om du vill...

Jag fick upp en ordentlig puls när jag åt dom, fick lite ångest, blev liksom tvungen att försöka övertala mig själv om att allting faktiskt är bra i livet å inte så illa som det känns... Sen svettas man en del också...
Märkte även att jag blev "bättre" när jag tränade innebandy, är målvakt, reflexerna blev bättre och jag blev allmänt snabbare... vilket är positivt, men jag har slutat med dom nu.. orkar inte med pulsen och ångesten... hehe

Sundance Kid skrev:
2083492 Jag har en halv burk med stacker 8:or här hemma som du kan få köpa för en billig peng om du vill...

Lånar tråden lite.

Har andra långgatans snuskaffärer öppet imorgon?
Och vad kostar en liten strapon isf?

Jag e lite sugen på att köpa en och göra en Johhny Knoxville, han har en på under byxorna så det ser ut som han har bånge.
Sedan går han omkring i mysbyxor och fular sig och kollar folks reaktioner. :hihi

General E skrev:
2083522 Lånar tråden lite.

Har andra långgatans snuskaffärer öppet imorgon?
Och vad kostar en liten strapon isf?

Jag e lite sugen på att köpa en och göra en Johhny Knoxville, han har en på under byxorna så det ser ut som han har bånge.
Sedan går han omkring i mysbyxor och fular sig och kollar folks reaktioner. :hihi

Vi har iallafall öppet som vanligt imorgon. 10-22

Tror vi kan ha något hemma för runt 300 spänn... annars snackar du bara med pinky, han jobbar imorgon så kan vi säkert beställa hem något som passar dina önskemål!! :banana

Säg att du e härifrån så får du säkert bra pris! hälsa från mig annars!

Sundance Kid skrev:
2083555 Vi har iallafall öppet som vanligt imorgon. 10-22

Tror vi kan ha något hemma för runt 300 spänn... annars snackar du bara med pinky, han jobbar imorgon så kan vi säkert beställa hem något som passar dina önskemål!! :banana

Säg att du e härifrån så får du säkert bra pris! hälsa från mig annars!

Å vicken affär är det? Så man kan stödköpa SHare liksom :krama

Ten-0 skrev:
2082501 Stackers är inget att ha som fettförbränning. Det funkar, men inte nyttigt. Har en polare som fick diabetes, en annan fick saftig ångest, en annan låg och frossade en hel dag.

Själv aldrig mått dåligt när jag tagit stackers. Hjärtat har slagit lite väl fort känns det som ibland. Men bara intagit det tillsammans med alkohol. Man blir pigg och kan festa betydligt längre än i vanliga fall. Negativt är att ballen kryper rejält och man får pansarpung. Pissa i evigheter också fast du egentligen inte är pissenödig. Det är dock mina erfarenheter. Funkar säkert annorlunda på andra.

Räcker inte det där som avskräckande så vet jag inte vad! JÄVLA IDIOTER rent ut sagt som provar sånt skit, vad håller ni på med? :huvet

Okej en snabb förklaring till er som kan så mycket.

Stacks som man kallar det är en blandning av Ephedra, som utvinns av örten Ma-Huang i Kina, och motsvarar oftast 20mg syntetiskt Efedrin i dom vanligaste stacksen. Sedan har man koffein och till sist acetylsalicylsyra(Aspirin). Därav namnet ECA-stacks.

Sådär nu när jag idiotförklarat och dragit informationen igen kanske vi ska gå in på den avancerade kursen i Efedrin med verkning och biverkningar.

Punkt 1. Efedrin är en form av pulveriserat adrenalin med längre verkningsgrad, Adrenalin = 10 minuters verkningsgrad, Efedrin = 6-7 timmars verkningsgrad.

Punkt 2. Doseringen av Efedrin bör EJ vara högre än 100mg om dagen, folk är idioter därav överdoserar ca 70% därav fler biverkningar.

Punkt 3. Efedrin används i bland annat hostmedicinen Mollipect.

Efedrinets verkan på kroppen.

Efedrin fungerar precis som Adrenalin vilket innebär att luftrören vidgas, högre syressättning av blodet = snabbare återhämtning och högre verkningsgrad. Sålunda höjer även efedrinet kroppstemperaturen och arbetsfrekvensen vilket medför högre förbränning.

Om man ska prova efedrin rekommenderas att dela en normal tablett, vid syntetiskt efedrin ca 40-60mg tabletter, på 4 delar och känna efter vad som händer. Folk med högt blodtryck eller gravida skall ej intaga denna substans, ganska självklart men inte för alla.

Sådär ja... Då fortsätter vi med det som alla hänger upp sig på, BIVERKNINGARNA!

För det första vill jag påpeka att om man är så jävla korkad att man blandar medicin med alkohol så förtjänar man varenda liten biverkning som denna kan orsaka! *slut på moralpredikan*

Det vanligaste jag hört som folk upplever är hjärtpalpitationer(hjärtklappning), darrningar, muntorrhet. Eftersom man bör dricka mellan 6-8 liter vatten om dagen vid brukande av Efedrin så kommer man alltså urinera ovanligt mycket mer än normalt framför allt då medicinen är lite vätskedrivande.

---------------------------------------------------------------------

Slutsats!

Efedrin är ingen substans som är direkt dödlig eller farlig vid "normalt" bruk och om man uppfyller kriterierna för brukande av substansen. Om man däremot envisas med att överdosera får man helt enkelt ta konsekvenserna! Det är trots allt en ganska verkningskraftig medicin/substans och bör respekteras med de givna kriterier som finns.

Jag har personligen använt ECA/Efedrin extremt effektivt utan några biverkningar förutom att jag inte varit lika kåt som vanligt och kastat mer vatten. Men OM ni ska prova håll er till föreskrifterna och mixtra INTE med doser eller andra preparat. Känner ni minsta biverkning sluta då genast!

------------------------------------------------------------------------

Sedan vill jag också påpeka att en viktnedgång på mer än 1kg i veckan är direkt osund och kommer aldrig att hålla!

Ut och promenera 1 timme innan frukost på morgonen och håll koll på kolhydraterna och fettet ni äter. Kör proteintillskott och alla de fiskoljor som finns så kommer kilona rulla och samtidigt behåller ni hälsan. För det är väl därför ni tränar?

Godnatt

M.G.F skrev:
2084290 Okej en snabb förklaring till er som kan så mycket.

Stacks som man kallar det är en blandning av Ephedra, som utvinns av örten Ma-Huang i Kina, och motsvarar oftast 20mg syntetiskt Efedrin i dom vanligaste stacksen. Sedan har man koffein och till sist acetylsalicylsyra(Aspirin). Därav namnet ECA-stacks.

Sådär nu när jag idiotförklarat och dragit informationen igen kanske vi ska gå in på den avancerade kursen i Efedrin med verkning och biverkningar.

Punkt 1. Efedrin är en form av pulveriserat adrenalin med längre verkningsgrad, Adrenalin = 10 minuters verkningsgrad, Efedrin = 6-7 timmars verkningsgrad.

Punkt 2. Doseringen av Efedrin bör EJ vara högre än 100mg om dagen, folk är idioter därav överdoserar ca 70% därav fler biverkningar.

Punkt 3. Efedrin används i bland annat hostmedicinen Mollipect.

Efedrinets verkan på kroppen.

Efedrin fungerar precis som Adrenalin vilket innebär att luftrören vidgas, högre syressättning av blodet = snabbare återhämtning och högre verkningsgrad. Sålunda höjer även efedrinet kroppstemperaturen och arbetsfrekvensen vilket medför högre förbränning.

Om man ska prova efedrin rekommenderas att dela en normal tablett, vid syntetiskt efedrin ca 40-60mg tabletter, på 4 delar och känna efter vad som händer. Folk med högt blodtryck eller gravida skall ej intaga denna substans, ganska självklart men inte för alla.

Sådär ja... Då fortsätter vi med det som alla hänger upp sig på, BIVERKNINGARNA!

För det första vill jag påpeka att om man är så jävla korkad att man blandar medicin med alkohol så förtjänar man varenda liten biverkning som denna kan orsaka! *slut på moralpredikan*

Det vanligaste jag hört som folk upplever är hjärtpalpitationer(hjärtklappning), darrningar, muntorrhet. Eftersom man bör dricka mellan 6-8 liter vatten om dagen vid brukande av Efedrin så kommer man alltså urinera ovanligt mycket mer än normalt framför allt då medicinen är lite vätskedrivande.

---------------------------------------------------------------------

Slutsats!

Efedrin är ingen substans som är direkt dödlig eller farlig vid "normalt" bruk och om man uppfyller kriterierna för brukande av substansen. Om man däremot envisas med att överdosera får man helt enkelt ta konsekvenserna! Det är trots allt en ganska verkningskraftig medicin/substans och bör respekteras med de givna kriterier som finns.

Jag har personligen använt ECA/Efedrin extremt effektivt utan några biverkningar förutom att jag inte varit lika kåt som vanligt och kastat mer vatten. Men OM ni ska prova håll er till föreskrifterna och mixtra INTE med doser eller andra preparat. Känner ni minsta biverkning sluta då genast!

------------------------------------------------------------------------

Sedan vill jag också påpeka att en viktnedgång på mer än 1kg i veckan är direkt osund och kommer aldrig att hålla!

Ut och promenera 1 timme innan frukost på morgonen och håll koll på kolhydraterna och fettet ni äter. Kör proteintillskott och alla de fiskoljor som finns så kommer kilona rulla och samtidigt behåller ni hälsan. För det är väl därför ni tränar?

Godnatt

Tack!!! :Bugar

M.G.F skrev:
2084290

Hmmm, är det inte svårt att följa föreskrifter på ett olagligt preparat där man inte speciellt ofta brukar få med några föreskrifter?
När jag käkade efendrin så kunde jag pricka in alla symptom du just rabblade upp såsom ökad hjärtfrekvens (medföljd av ångest de första gångerna), kraftiga svettningar, fria luftvägar etc. Ehhhh, den där saken mellan bena kändes inte som vanligt heller, den ville typ inte alls.
Men dessa hjärtklappningar som du beskriver, är inte det något som alltid uppstår mer eller mindre? Även när jag ibland bara tog en halv tablett för att hålla mig vaken framför ratten när jag körde så kunde jag känna av sådana, är det alltså en biverkning av det sämre slaget?
Är det någon skillnad mellan stacker och efendrin i styrka, alltså vilket är mest effektivt? Och vad kostar respektive tablett nu för tiden?

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick