Då var det nog en freeride som dom visade batteribyte på.KTM Freeride ser det ut så på.Ett litet minus är att batteriet kostar 41190:-
Då var det nog en freeride som dom visade batteribyte på.KTM Freeride ser det ut så på.Ett litet minus är att batteriet kostar 41190:-
Militärt så är ju mils populärt. 6400delar på ett varv.Används Gon fortfarande?
Jag har ett svagt minne av att ha lärt mig om det men aldrig använt det, självklart så använde ju militären det....
Vi körde med ”streck” i artilleriet, 6300 på ett varv ?Militärt så är ju mils populärt. 6400delar på ett varv.
Jag tycker att vi kollektivt döper om tråden till Lat Mask.
Särskilt när man får kompasskurser över radio och det florerar både mils, streck och grader på enhetens kompasser. Gissa om vi blev spridda i terrängen?Vi körde med ”streck” i artilleriet, 6300 på ett varv ?
Sedan kom NATO och då blev det mils.
Så många sätt att räkna sidoförskjutning på ?
Bei Facebook anmelden
Melde dich bei Facebook an, um dich mit deinen Freunden, deiner Familie und Personen, die du kennst, zu verbinden und Inhalte zu teilen.www.facebook.com
Kan vara på gång eller??
det är bara demohoj de får låna några timmar. Samma hoj åker runt till alla återförsäljare.
De är mer än en om redigerad youtube film snutt iaf... Säger fortfarande inte när leverans då..Läste du kommentarerna?
Och handlaren fick inte ens provköra hojen själv.
Om en fågel ser ut som en anka, simmar som en anka och kvackar som en anka, så är det förmodligen en anka.
Haha fick inte köra den, bara ha den ett par timmar. Suck!Bei Facebook anmelden
Melde dich bei Facebook an, um dich mit deinen Freunden, deiner Familie und Personen, die du kennst, zu verbinden und Inhalte zu teilen.www.facebook.com
Kan vara på gång eller??
Surt då... Kan tänka mig att dom åkte runt till återförsäljare får att snabb visa hojen bara..Haha fick inte köra den, bara ha den ett par timmar. Suck!
Inte ens det, 45min....bara ha den ett par timmar. Suck!
Inte ens det, 45min....
...eller så kan vi vänta och se om de levererar nånting i Mars så blir den här diskussionen plötsligt meningslös...Antingen har dom tagit pengarna och sprungit, eller så har dom börjat tillverka motorcyklar, för nu har dom inte haft tid att klippa ihop en 20 sekunders YouTube short på över två veckor.
Annars ett startup tips är ju att spela in meningslösa klip en masse, ladda upp dom till youtube med tidsinställt släppdatum och sedan skyndsamt gömma pengarna som har kommit in och göra sig själv oanträffbar.
...eller så kan vi vänta och se om de levererar nånting i Mars så blir den här diskussionen plötsligt meningslös...
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|