stendöd Duke II -02.?!?

flipstick

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2006
Hoj
Dinli 450 -06
Min Duke har vart död nu i över en månad,jag blir tokig om jag inte får köra mer innan hösten tar över helt!
Anledningen är att jag väntat på ett startrelä nu i ca 3 veckors tid totalt,och igår fick jag det, men när jag väl skulle montera dit det nu för en stund sen,så kommer jag fram till att jag måste fått FEL JÄVLA GREJ.!
Startrelät sitter väl fram under lyktkåpan väl,på vänster sida om man står framför hojjen.?? lr har jag fel.?? Där sitter iaf två små svarta boxar bredvid varann,och när jag trycker lite på dödar knappen,så knäpper det o låter från det högra av dom 2,därför fick jag då för mig att dom två är till start o stopp knapparna..har jag fel.? Sedan när jag ringde till superbike i gbg för att beställa ett nytt relä,så sa dom att jajamensan,där sitter det två startrelän, och dom skulle ta hem det direkt,jag väntar i knappt två veckor,händer INGENTING.! Jag ringer ner till dom o frågar hur det går med mina relän,va säger dom, nej det kommer vi inte ihåg att vi pratat med dig om,VAAAAAAAAFAN! tänkte jag.. Så iaf fick jag göra en ny beställning av dom, men denna gången så var det inte 2 startrelän längre, och det såg inte alls ut som jag beskrev det,utan nu var det 1 relä bara,och detta skulle dom ta hem till mig, avisst tänkte jag, nu får jag SÄKERT rätt..och mycket riktigt, det verkar som jag fått helt fel..
Jävla skitställe superbike..

Men nu ska jag sluta lipa.. men ärligt talat, är det någon som kan assistera med lite muntlig hjälp o rätta mig om jag har fel angående reläna??

mvh Andreas

flipstick

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2006
Hoj
Dinli 450 -06
nopp...helt död..

nu fick jag tag i superbike... o gissa vem som gjort fel...jaaa...DOM! nu får jag vänta ytterligare,tills nån gång i nästa vecka.. hur svårt kan det vara att beställa rätt del..fan..

Last edited:

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
flipstick skrev:
2426525 Min Duke har vart död nu i över en månad,jag blir tokig om jag inte får köra mer innan hösten tar över helt!
Anledningen är att jag väntat på ett startrelä nu i ca 3 veckors tid totalt,och igår fick jag det, men när jag väl skulle montera dit det nu för en stund sen,så kommer jag fram till att jag måste fått FEL JÄVLA GREJ.!
Startrelät sitter väl fram under lyktkåpan väl,på vänster sida om man står framför hojjen.?? lr har jag fel.?? Där sitter iaf två små svarta boxar bredvid varann,och när jag trycker lite på dödar knappen,så knäpper det o låter från det högra av dom 2,därför fick jag då för mig att dom två är till start o stopp knapparna..har jag fel.? Sedan när jag ringde till superbike i gbg för att beställa ett nytt relä,så sa dom att jajamensan,där sitter det två startrelän, och dom skulle ta hem det direkt,jag väntar i knappt två veckor,händer INGENTING.! Jag ringer ner till dom o frågar hur det går med mina relän,va säger dom, nej det kommer vi inte ihåg att vi pratat med dig om,VAAAAAAAAFAN! tänkte jag.. Så iaf fick jag göra en ny beställning av dom, men denna gången så var det inte 2 startrelän längre, och det såg inte alls ut som jag beskrev det,utan nu var det 1 relä bara,och detta skulle dom ta hem till mig, avisst tänkte jag, nu får jag SÄKERT rätt..och mycket riktigt, det verkar som jag fått helt fel..
Jävla skitställe superbike..

Men nu ska jag sluta lipa.. men ärligt talat, är det någon som kan assistera med lite muntlig hjälp o rätta mig om jag har fel angående reläna??

mvh Andreas

är den helt super död..ingen tändning el nåt :va

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...