Dawe
Guest
Kunde inte låta bli att ta en sista SH sväng när jag hämtade hojen i Lördags på Schneiders i Upplands Väsby. Så ny servad och NYTVÄTTAD tog jag mig ner till Donken UV kl 11.30. Men det blev ingen vidare uppslutning utan jag drog vidare mot Gottröra och stannade till vid Kalles kurva en stund. Vid Gottröra stod jag en stund och funderade på om jag skulle ha en glass eller inte, blev inte. Fikan i Waxholm hägrade mer på något sätt. Brottby var extrem osocialt så där blev jag inte långvarig. Bogan tog jag på sexans växel utan några behov av att växla ner. Då hetsade jag ändå en stackars Volvo som skulle raca. Väl i Waxholm mötes jag av ett öde torg och uttråkade tjejer i kiosken. På vägen tillbaks på Bogan hade jag att välja på att åka och lämna hojen eller ta en sväng till Rosenhill. Ja det blev ju Rosenhill och t/r Bulten och dom hade en bulle kvar. Men skratten på Rosenhill hade tystnat och dom som var där satt i varsitt hörn och pratade tyst. Nu var klockan 14.45 och det blir mörkt 15.20 och jag skulle till Ljusterö. Så nu var det dax å ta sig i kragen å avsluta den här säsongen. Fantastiskt hur skitig hojen kan bli på 4 timmar.
Men nu är det färdig åkt för i år vi syns nästa säsong.
Hälsningar Dawe
Men nu är det färdig åkt för i år vi syns nästa säsong.
Hälsningar Dawe
Bifogat
Last edited: