Sthlm tors 9/9 och/eller fre 10/9?

Gick med
3 Oct 2003
Hoj
ZX9R -> R1 -> KTM 660 -> 900 SS + 701 SM
Tänkte mig en dagstur på nån timme eller två på Tungelstavägen(Rosenhill) om vädret är schysst. Även öppen för andra förslag i Sthlm. Inte fööör långt bort bara(från söderort), retarden vibbbbbbbrerar... :gnissla

Någon? :7peta

Last edited:

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
Goldwing_WannaB skrev:
Tänkte mig en dagstur på nån timme eller två på Tungelstavägen(Rosenhill) om vädret är schysst. Även öppen för andra förslag i Sthlm. Inte fööör långt bort bara(från söderort), retarden vibbbbbbbrerar... :gnissla

Du har PM! Om vi åker NU så är jag på.

Gick med
3 Oct 2003
Hoj
Kawwa skrev:
OK, skall vi säga 12.30 vid Rosenhill ?

Det är "fel" ände av vägen för mig. Men eftersom du har mindre bråttom än mig kan du väl köra en repa till Shellmacken i Tungelsta så ses vi där, typ 13?

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
Goldwing_WannaB skrev:
Det är "fel" ände av vägen för mig. Men eftersom du har mindre bråttom än mig kan du väl köra en repa till Shellmacken i Tungelsta så ses vi där, typ 13?

:tummenupp OK, ses vid shell 13.00

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
Goldwing_WannaB skrev:

Tack för sällskapet, alltid roligare om man har någon att surra lite med. Hoppas att det finns mer tid över till nästa gång så att man hinner prata lite mera. Blev juh tyvärr lite stressigt idag.

ddevil

Ny medlem
Gick med
3 May 2004
Hoj
KTM LC4 640 SM
Goldwing_WannaB skrev:

God damn.. Får tebax hojen från verkstaden på lördag... varit inne efter en liten klotning. Varit borta i snart 2 månader. Jag e på nästa gång ! :tungan

Gick med
3 Oct 2003
Hoj
Kawwa skrev:
Tack för sällskapet, alltid roligare om man har någon att surra lite med. Hoppas att det finns mer tid över till nästa gång så att man hinner prata lite mera. Blev juh tyvärr lite stressigt idag.

Dito. Skönt att ha nån som skrapar ihop resterna och ger till mamma om det skulle bli aktuellt :) Fortsatte bort på vägarna över Årsta. S*tan vad sugen jag blev på att plöja rakt över greenerna på golfklubben. Motarder öppnar upp för HELT nya möjligheter :D

Gick med
3 Oct 2003
Hoj
ddevil skrev:
God damn.. Får tebax hojen från verkstaden på lördag... varit inne efter en liten klotning. Varit borta i snart 2 månader. Jag e på nästa gång ! :tungan

Tungelstatouring nästa vecka då :wiggle

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
Goldwing_WannaB skrev:
Dito. Skönt att ha nån som skrapar ihop resterna och ger till mamma om det skulle bli aktuellt :) Fortsatte bort på vägarna över Årsta. S*tan vad sugen jag blev på att plöja rakt över greenerna på golfklubben. Motarder öppnar upp för HELT nya möjligheter :D

:D Du skulle bli min hjälte! :Bugar

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...