Warburton
73% veterinär
Vilka ska köra ikväll i Stockholm?
Vilka ska till Brostugan?
Vilka ska till Sveavägen?
Vore kul att träffa några av er...
Det är väl 18 som gäller vid sveav,därefter brukar det bli åka av,oftast så är det ingen som brukar vilja åka till brostugan pga farbror pling plong men ska nog dit ändå det är ju gott med kaffe!Warburton skrev:Vilka ska köra ikväll i Stockholm?
Bikerbitch skrev:Jag är sugen på att komma ut och rulla lite. Men 18.00 blir nog för tidigt, jag kör nog inte i erat tempo heller va? Fort mao
korpe skrev:hehe men tjejen nu lär du väl byta hoj så du hänger av grabbarna för fan
Warburton skrev:OK, bra! Jag drar till Sveavägen strax då, men med tanke på att jag kommer själv och inte känner så många av er, så får någon se till att hälsa på mig! Jag kör en svart Ducat Monster 900. Ses!
Meh! Det var ju för att det var nåt ljushuvud som sa att det var 18 på Sveavägen som gällde. Jag brukar inte posera där så vad vet jag. Jag kan dra dit senare också, bara det finns någon som lovar att hälsa på mig då . Då äter jag väl lite först nu då, om det vara på det viset!Bikerbitch skrev:Vad tidigt du ska dit då Jag och Vågen funderar på att sticka ut och posera lite.
Warburton skrev:Meh! Det var ju för att det var nåt ljushuvud som sa att det var 18 på Sveavägen som gällde. Jag brukar inte posera där så vad vet jag. Jag kan dra dit senare också, bara det finns någon som lovar att hälsa på mig då . Då äter jag väl lite först nu då, om det vara på det viset!
Warburton skrev:Meh! Det var ju för att det var nåt ljushuvud som sa att det var 18 på Sveavägen som gällde. Jag brukar inte posera där så vad vet jag. Jag kan dra dit senare också, bara det finns någon som lovar att hälsa på mig då . Då äter jag väl lite först nu då, om det vara på det viset!
Mamma_W skrev:Hallå nu fröken student. Brostugan gäller ikväll till att börja med för möta upp den bleka nervösa tjejen som kör upp i mycket SNAR framtid!!!!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |