Stockholm ikväll onsdag 9/6

Warburton

73% veterinär
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
Ducati 900 SSie
Vilka ska köra ikväll i Stockholm?
Vilka ska till Brostugan?
Vilka ska till Sveavägen?

Vore kul att träffa några av er...

mossen

Ny medlem
Gick med
17 Sep 2003
Hoj
Hornet
Jag har inget för mig & tänkte ta en tur!
Hakar gärna på körning i Stockholmstrakten ikväll!!
:tummenupp

Texas Ranger

Ny medlem
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
Slutåkt..
Warburton skrev:
Vilka ska köra ikväll i Stockholm?
Vilka ska till Brostugan?
Vilka ska till Sveavägen?

Vore kul att träffa några av er...
Det är väl 18 som gäller vid sveav,därefter brukar det bli åka av,oftast så är det ingen som brukar vilja åka till brostugan pga farbror pling plong men ska nog dit ändå det är ju gott med kaffe! :tummenupp

Last edited:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag är sugen på att komma ut och rulla lite. Men 18.00 blir nog för tidigt, jag kör nog inte i erat tempo heller va? Fort mao

korpe

Medlem
Gick med
1 Dec 2003
Hoj
Hogtech
Bikerbitch skrev:
Jag är sugen på att komma ut och rulla lite. Men 18.00 blir nog för tidigt, jag kör nog inte i erat tempo heller va? Fort mao

hehe men tjejen nu lär du väl byta hoj så du hänger av grabbarna för fan :tummenupp

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
korpe skrev:
hehe men tjejen nu lär du väl byta hoj så du hänger av grabbarna för fan :tummenupp

Jag ska bara ha ett jobb först. Tjäna lite pengar. Sen blir det nog ny motorcykel ja! :rock Gathoj eller banhoj är dock inte bestämt. Kanske både och? :D

Warburton

73% veterinär
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
Ducati 900 SSie
OK, bra! Jag drar till Sveavägen strax då, men med tanke på att jag kommer själv och inte känner så många av er, så får någon se till att hälsa på mig! :) Jag kör en svart Ducat Monster 900. Ses! :tummenupp

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Warburton skrev:
OK, bra! Jag drar till Sveavägen strax då, men med tanke på att jag kommer själv och inte känner så många av er, så får någon se till att hälsa på mig! :) Jag kör en svart Ducat Monster 900. Ses! :tummenupp

Vad tidigt du ska dit då :) Jag och Vågen funderar på att sticka ut och posera lite.

Warburton

73% veterinär
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
Ducati 900 SSie
Bikerbitch skrev:
Vad tidigt du ska dit då :) Jag och Vågen funderar på att sticka ut och posera lite.
Meh! Det var ju för att det var nåt ljushuvud som sa att det var 18 på Sveavägen som gällde. Jag brukar inte posera där så vad vet jag. Jag kan dra dit senare också, bara det finns någon som lovar att hälsa på mig då :). Då äter jag väl lite först nu då, om det vara på det viset!

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Warburton skrev:
Meh! Det var ju för att det var nåt ljushuvud som sa att det var 18 på Sveavägen som gällde. Jag brukar inte posera där så vad vet jag. Jag kan dra dit senare också, bara det finns någon som lovar att hälsa på mig då :). Då äter jag väl lite först nu då, om det vara på det viset!

Jag åker ju gult monster och kommer garanterat hälsa på dig :yoparty (<--Ny Smiley :hihi )

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Brukar ju vara gott om hojjar på Sveavägen efter Brostugan...........
Traskar välan ner där och kollar lite, i brist på egen hoj.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Warburton skrev:

Haha, javfan jag vet inte när alla brukar samlas. Jag har kört Brostugan och sen Donken. Bara glida omkring lite liksom och posera.
Men, hojta om du vill ha Vågens nummer så kan vi ju alltid möta upp någonstans?

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Varför har man alltid jävla fotbollsträningar på fel tider/dagar? :huvet Ingen som vill köra lite inatt? :rolleyes:

Drakkvinnan

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2004
Hoj
Kawasaki Er6 -08
Hallå nu fröken student. Brostugan gäller ikväll till att börja med för möta upp den bleka nervösa tjejen som kör upp i mycket SNAR framtid!!!!

Drakkvinnan

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2004
Hoj
Kawasaki Er6 -08
Sitter här och väntar in D-one med följe. Hon får köra ikväll så tar jag barnen. Ska muta dem med glass så vi kan ta bilen och åka med till Brostugan.
Körde själv i 3.5 tim igårkväll!!!!! Motorväg och Brommarondell och det kändes jättebra.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...