Stockholm-Kalmar

Bj

on the road again....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld
Tjena
Är två killar som åker från Åland på söndag 04.07 till Stockholm och sedan vidare mot Öland (är det tänkt i.a.f.) fr.o.m. måndag den 5:e.

Nån som har bra tips på ställen värda att besöka på vägen, eller var man kan träffa likasinnade på vägen ner kanske?
Eller för all del nån som vill ha körsällskap nån bit av vägen.

Är ej klart i skrivande stund hur långt "in" västerut vi tänker åka men det visar sig säkert efterhand.

Tacksam för svar.

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Husaberg FS650
Trakig

Hej

Pendlade lite denna väg när jag pluggade. Den är förb*nnat trakig men det är väl allt. Är ni seriösa haller ni er borta fran motorvägen sa blir det jäkligt kulk men tar lang tid. Speciellt ner till Norrköping finns det mycket fina smavägar paralellt med motorvägen. Därefter blir det lite sämre. Sevärdheter hann jag aldrig med, resan är malet... (saknar "a med cirkel över" pa detta tangentbord)

Bj

on the road again....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld
ething skrev:
Hej

Pendlade lite denna väg när jag pluggade. Den är förb*nnat trakig men det är väl allt. Är ni seriösa haller ni er borta fran motorvägen sa blir det jäkligt kulk men tar lang tid. Speciellt ner till Norrköping finns det mycket fina smavägar paralellt med motorvägen. Därefter blir det lite sämre. Sevärdheter hann jag aldrig med, resan är malet... (saknar "a med cirkel över" pa detta tangentbord)

Jo vi tänker nog hålla oss borta från motorvägen så mycket det går, vi har ingen jätte panik, ska försöka komma ner på 2 dagar ia.f. så det blir nog avstickare.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping