stockholm

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
Hej alla glad, jag är i Tokholm tills på Lördag kväll. Så ser ni en stor elak turist buss som det står Båstad Buss på så hälsa.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Stockholm! Han säger ju Stockholm! Hur stort kan det vara? Nisse, känner du Kalle förresten? Han bor i Stockholm.

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Mattias skrev:
Stockholm! Han säger ju Stockholm! Hur stort kan det vara? Nisse, känner du Kalle förresten? Han bor i Stockholm.
Ja justde, det såg jag inte! :p Kalle ja, det är min brorsa! Så ja, jag känner han :D

[Akryl]*Amid

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Cectek Quadrift
Nisse Järnet skrev:
Ja justde, det såg jag inte! :p Kalle ja, det är min brorsa! Så ja, jag känner han :D

Coolt, kalles brorsas kompis farsa jobbade som kassör i macken i
stockholm när jag handlade på -95 !

nej, fy mig... *slå på fingrarna* inte spamma sönder trådar!

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
[Akryl]*Amid skrev:
Coolt, kalles brorsas kompis farsa jobbade som kassör i macken i
stockholm när jag handlade på -95 !

nej, fy mig... *slå på fingrarna* inte spamma sönder trådar!
Nja, tror inte nån av mina polares farsor har varit kassör på nån mack -95 :p :D :rolleyes:

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mattias skrev:

Satt på ett internet kafe på Drottninggatan och startade tråden och glömmde av tiden så när jag skulle posta hade jag nästan ingen tid kvar därför blev det lite kort.

Nisse Järnet skrev:

Kör man turister så rör man sig mest i innnerstan har man riktig tur kan man få köra till Kaknästornet (där jag förövrigt träffade DwD).
Som sagt ser ni en Båstad Buss så kom fram och snacka lite skit eller nått, jag kör med Israeler så det blir inte speciellt ingående diskussioner med gästerna. :D

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
Blue skrev:
Satt på ett internet kafe på Drottninggatan och startade tråden och glömmde av tiden så när jag skulle posta hade jag nästan ingen tid kvar därför blev det lite kort.

Kör man turister så rör man sig mest i innnerstan har man riktig tur kan man få köra till Kaknästornet (där jag förövrigt träffade DwD).
Som sagt ser ni en Båstad Buss så kom fram och snacka lite skit eller nått, jag kör med Israeler så det blir inte speciellt ingående diskussioner med gästerna. :D

Fan va fräckt... Drottninggatan... där var jag i Lördags!!! :rock

HA DE GÔTT

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
jag var bara vilse i stockholm sist... Stadion va jag på... där va det :rock

Det enda stället i stockholm jag känner som min egen ficka är yttre borggården och trappan ner mot skeppsbron...

:zpy

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
hållundan skrev:
jag var bara vilse i stockholm sist... Stadion va jag på... där va det :rock

Det enda stället i stockholm jag känner som min egen ficka är yttre borggården och trappan ner mot skeppsbron...

:zpy

Vi kände inte till nånting... Tog 2 timmar att hitta till hotellet... :) :rodnar

HA DE GÔTT

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Blue, då är ju lördagens aktivitet given.
Ut till Muskö och hälsa på med bussen o köp glass :rock

Det skulle du gilla va! Ska jag ta med mig alla mina gäster också?

Då får jag aldrig mer någon glass av Maverick 750rr....

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Äh, så stort är inte Stockholm, jävla storstadswannabe´s. :p

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Blue skrev:
Det skulle du gilla va! Ska jag ta med mig alla mina gäster också?

Då får jag aldrig mer någon glass av Maverick 750rr....

Ja, ju fler desto bättre!
FÅR glass? Och han som menar på att han säljer glassen.
Nu kommer det minsann fram att han tillomed är så generös att han ger bort glass...

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Ja, ju fler desto bättre!
FÅR glass? Och han som menar på att han säljer glassen.
Nu kommer det minsann fram att han tillomed är så generös att han ger bort glass...

Nja, får köpa ska det va...'

Tråkigt med vurpan BB, rent statistiskt så minskar det risken att du ska vurpa igen....

[hojspaning]

Blev omkörd av en grå KTM vid "mynttorget" ikväll vid kl. ca 17:30, någon härifrån?
[/hojspaning]

Nu hoppas jag på lite bättre väder i morgon så att alla åker riktigt mycket hoj, för sin egen skull och min (kan man inte åka själv så får man titta på dom som kan och längt hem).

Last edited:

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Blue:
Hur ser bussen ut? Jag far runt i stan dagarna i ända så jag borde ha sett dig nångång.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Blue skrev:
Hej alla glad, jag är i Tokholm tills på Lördag kväll. Så ser ni en stor elak turist buss som det står Båstad Buss på så hälsa.

Du ska ju veta att det inte finns EN sån stor buss som jag INTE kollar om det står Båstad Buss på :fakta

Brukar spela med glassbilen med om jag ser en sån buss men inte från sidan :D

Sen ska du veta att jag alltid spelar utanför ditt hus varannan onsdag, det är Nisse från Manpower som kör de andra onsdagarna. Så denna onsdan som du kanske är hemma dvs. jämn vecka så är det inte JAG, Mavveman, som kör :fakta

Vecka 29 kommer jag igen till dig och kanske knackar dörr så du kan få bjuda på glass du köpt av mig :D

Hare gitt

750RR

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
EBS skrev:
Blue:
Hur ser bussen ut? Jag far runt i stan dagarna i ända så jag borde ha sett dig nångång.

Tja... den är vit med en stor regnbåge på sidan och textad med Båstad buss runt om. Just nu står jag på malmskillnadsgatan (ni behöver inte kommentera det, det är faktiskt bussparkering där).

maverick_750rr skrev:
Du ska ju veta att det inte finns EN sån stor buss som jag INTE kollar om det står Båstad Buss på :fakta

Brukar spela med glassbilen med om jag ser en sån buss men inte från sidan :D

Sen ska du veta att jag alltid spelar utanför ditt hus varannan onsdag, det är Nisse från Manpower som kör de andra onsdagarna. Så denna onsdan som du kanske är hemma dvs. jämn vecka så är det inte JAG, Mavveman, som kör :fakta

Vecka 29 kommer jag igen till dig och kanske knackar dörr så du kan få bjuda på glass du köpt av mig :D

Hare gitt

750RR

Jag kommer inte hem förrän den 12/7 men då kan ska jag bjuda dig på en Kopp kaffe och en dubbelnougat.
Jag blinkade på "nisse" sist jag mötte Glassbilen i Båstad och han bara stirrade på mig som om han var på väg att blir rånad.

Last edited:
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...