Kapten Blåskägg
Ny medlem
Boostar/förnyar Icko´s utmärkta allmänna åkartråd, spontankörningar i 08-land läggs här.
Boostar Icko´s utmärkta allmänna åkartråd, spontankörningar i 08-land läggs här.
Åka idag:
Var avslutas körningen?
okej. Jag planerar att dyka upp, ska bli kul med lite nya vägarJag tänkte mig Sigtuna.
Åka idag:
Tid: start 18:00
Plats: McD i STÄKET (Kungsängen, E18)
.....
Tack för idag!
Roligt att åka på nya vägar.
Detta hade jag velat vara med på.. Åka från kungsängen. Lite nytt hade varit kul att få vara med på. Doktorn kanske kan tänka sej hålla i detta igen?
Och vilken var färdvägen?
Tack själv! Det är alltid trevligt med ett ansikte på ett nick man sett länge på forumet.
Kort rapport oxå ur min synvinkel:
"Resan" var lagom rask, och utan incidenter. Inget lösgrus att rapportera utom på ett ställe, så det var bra underlag.
Det fanns alla kategorier åkare med, men fartanpassningen inom gruppen sköttes föredömligt såvitt jag kunde se, och var det någon i kön som tyckte det gick långsamt så skulle ni bytt plats med framförvarande vid stopp/vägbyte.
Vägbyten/visning för efterkommande sköttes bra
Undertecknad åkte inte in till McD Svea i fjollträsk efter Våfflan i Sigtuna, men det gjorde säkert ni andra, dvs "youngisarna"
På Våfflan dök oxå delar av Streetfighters Stockholm upp med Bullysmile i spetsen! Kul.
Tack ska ni ha ni som var med!
Det är inte omöjligt!
Färdvägen var:
Stäket - Brunna - Skjutfältet - Håbo Tibble - Bålsta - Krägga - Brunnsta - Varpsund - Erikssund - Billbyvägen - Sigtuna
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|