Skickade in en felanmälan till
https://dka.vv.se/kundtjanstext/ häromdagen och fick idag det här svaret:
Hej!
Tack för att du kontaktar oss. Vid mer brådskande ärenden av denna karaktär är det dock bra om man ringer in till oss på 0771-921 921 (öppet dygnet runt alla dagar) då vi har längre handläggningstid på skriftliga ärenden.
Denna väg inspekteras dagligen, så ett sådant potthål brukar aldrig bli långvarigt. Dessutom körde jag sträckan i helgen och såg då inget hål. Därför utgår jag från att hålet blivit lagat
Om du svarar på detta meddelande är det viktigt att du inte ändrar i ämnesfältet för att ditt svar ska hamna rätt.
Med vänlig hälsning,
Viktor Laurell
Kundtjänsthandläggare
Telefon: 0771-921 921
Trafikverket
781 89 Borlänge
www.trafikverket.se
vet inte riktigt hur jag ska tolka det här. Verkar iaf inte som att de protokollför felanmälningarna