Stockholmsveckan på Gotland

DerClown

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2008
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Ja vad anser ni som är "normalt" folk och inte ärvt flera tusen miljoner, är detta nåt för mindrevärt folk?
Funderar på att åka ner längs kusten och över till Gotland, som nästa sommars roadtrip.
ni som besökt, blir det dyrt? Måste det bli dyrt?
Är det värt ett besök?

ser ju helt najs ut:

lättklädda brudar

Last edited:

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Såklart det är värt det!
Men räkna med att det går en månadslön för tor-sön! :tummenupp

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Den här tjejen var ju sjukt het.. :rolleyes: Är det bara såna där måste jag fan också åka dit.

3799_front.jpg

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
Klart det är kul, skadeglädje licksom. Det mest positiva är att Stockholm töms på de vanliga bondejonen som normalt tultar runt här hemma.

Du skulle nog inte känna dig hemma.

Merovingian

Guest
Vad du beskriver träffar 99% av Stockholmarna som åker dit.
Vanligt folk som inte ärvt pengar.

Jag skulle åka dit för att det är mycket folk, bra väder, sol och bad och Gotland över huvud taget.
Men de där stekarna, de kan fara åt helvete. Posers av absolut mest värdelösa sorten. Som bilderna antyder.

DerClown

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2008
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Jag tycker det är fantastiskt att farsor på stan ställer upp och tar hand om andras barn på detta sätt. Tänkt vad dessa stackars tjejer kan råka ut för annars.

inte skulle jag tacka nej ifall jag satt i hans fåtölj.;) Sen till 75 fotarn och banga dem alla.:banana

schizophrana

Guest
Räkna med långa köer till allt, går du på kallis skicka inte på dig armaniskjortan om den inte är rosa för den blir dränkt med rosé på två röda. Dyrt kan det bli om du vill utnyttja veckan som alla andra nyttjar den med att tömma bankkontot. Ett bokat drinkbord på kallis eller bur går loss på ca 10.000 och då är du iallafall inte kung i baren.
Stockholmsveckan är till för dom med pengar, har du inte pengar att spendera på brudar och drinkar kläms du ganska fort bort i ett hörn och glöms bort av resten av massan. Det räcker med att du dricker öl ur flaskan så tittar folk snett;)
det är en vecka med galet röj och mycket alkohol och droger. Sjukt kul om man orkar så länge som en vecka, sjukt tråkigt om man retar sig på backslick och allmänt griseri.

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Jag tycker det är fantastiskt att farsor på stan ställer upp och tar hand om andras barn på detta sätt. Tänkt vad dessa stackars tjejer kan råka ut för annars.

237272_729_488_1.jpg

Det där är en riktig stekare som exet känner... Hon följde med det grabbgänget som sällskapsdam o partade förra somarn medans en annan stog och slet arslet av sig med renovering för våran framtid... Undvik stureplansbrudar... Dom har svårt att slita sig från det livet...

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
Det där är en riktig stekare som exet känner... Hon följde med det grabbgänget som sällskapsdam o partade förra somarn medans en annan stog och slet arslet av sig med renovering för våran framtid... Undvik stureplansbrudar... Dom har svårt att slita sig från det livet...
Hora menar du?

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
Kunde inte sagt det bättre själv!... Tack! :tummenupp
Dom vart ju bjudna av grabbarna och då kan man ju inte tacka nej...
Fast å andra sidan, blev jag gödslad med sprit av damer och det förväntades av mig att knulla dem för det, så skulle jag ju inte försöka slå mig fri. Den lyckliga horan, eller nåt.

Men skönt att du slipper henne, det måste vara skönt!

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Gotland v. 29 funkar precis som stureplan i sthlm.
Köer för dom som inte kan prata för sig. E du bara rak i ryggen o vet vad du säger så e det inga köer :tummenupp Stureplan o kallis är en fantasi värld. Dom som står o släpper in folk har ingen aning om vem du är. O ser du bara dom i ögonen o går fram så säger dom "Varsegod". För dom skulle aldrig våga råka ta fel på en person som e rik o be dom ställa sig i kö.

Sen så handlar allt om priotering. Boende kan du fixa billigt mitt i visby för 350 kr natten. O brewdar finns det som sagt gott om... En flaska rosé går på 400 kr. Brukar gå 2 st per dag/kallis. Brewdarna skiter i om du har pengar lr ej. ser du bara okey ut o har en bra uttsrålning så kommer dom flockas runt dig.:tuttar

Räkna med långa köer till allt, går du på kallis skicka inte på dig armaniskjortan om den inte är rosa för den blir dränkt med rosé på två röda. Dyrt kan det bli om du vill utnyttja veckan som alla andra nyttjar den med att tömma bankkontot. Ett bokat drinkbord på kallis eller bur går loss på ca 10.000 och då är du iallafall inte kung i baren.
Stockholmsveckan är till för dom med pengar, har du inte pengar att spendera på brudar och drinkar kläms du ganska fort bort i ett hörn och glöms bort av resten av massan. Det räcker med att du dricker öl ur flaskan så tittar folk snett;)
det är en vecka med galet röj och mycket alkohol och droger. Sjukt kul om man orkar så länge som en vecka, sjukt tråkigt om man retar sig på backslick och allmänt griseri.

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Fast å andra sidan, blev jag gödslad med sprit av damer och det förväntades av mig att knulla dem för det, så skulle jag ju inte försöka slå mig fri. Den lyckliga horan, eller nåt.

Men skönt att du slipper henne, det måste vara skönt!

Hahaha... Ja, du har så rätt... Mest irriterande är nog att man inte tänkte efter innan att man inte ska beblanda sig med tjejer som gillar jetsetliv när man själv avskyr skumpasprut och sånt som hör till...

Nyheter
Nytt körkortsdirektiv som på gång

EU förväntas inom kort fatt...

2025 års Distinguished Gentlemans Ride körs 18 maj

Söndag 18 maj är det dags f...

Kör på underbara Gotland Ring med redaktionen!

Upplev drömlika Gotland Rin...

Gott om platser kvar till Gotland Ring Bike Week!

Upplev magiska Gotland Ring...

Video: Bike nr 4 med Yamaha R9

I nästa nummer av Bike, nr ...

Årets MC-stipendiater utnämnda

Mc-stipendiet är Svedeas bi...

Fira motorcykelns dag 3 maj

Den 3 maj firas Motorc...

Motorcykelns dag firas 3 maj

Den 3 maj 2025 fi...

Sex nya mc-stipendiater utnämnda

Mc-stipendiet är Svedeas bi...

Triumph redo för terrängen