JN skrev:En 600 kan nog bli lite väl liten.. Är själv 1.95 och trivs bättre på en större maskin..
PiT skrev:Men jag får ändå bara ha 25 KW på den
Ja så det känns dumt att köpa större motor. men skiljer strl på hojarna något?
PiT skrev:Jag hade tänkt att köpa mig en Kawa Ninja sexa i sommar. Men jag har aldrig kört någon sporthoj förut så hur är det att vara nästan 2 meter och väga över 100 kg o köra?
Någon som har en erfarenhet?
Mavve skrev:Hur ofta har polisen en bromsbänk med sig till sina fikastopp?
Aldrig.
Jag körde med över 100kW i min "mellanbåge" och jag blev tagen massor med gånger - men de fällde mig inte för att ajg hade för mycket effekt
PiT skrev:Jag hade tänkt att köpa mig en Kawa Ninja sexa i sommar. Men jag har aldrig kört någon sporthoj förut så hur är det att vara nästan 2 meter och väga över 100 kg o köra?
Inte för att vara grinig men en FZR1000 är ju inte direkt någon liten hoj, eller hur? Den här snubben funderade ju på en liten 600:a trots att han är rätt lång.Rodentboy skrev:Det går alldeles utmärkt...jag är ingen liten kille och jag trivs bra med min FZR1000.
Robban_C skrev:Inte för att vara grinig men en FZR1000 är ju inte direkt någon liten hoj, eller hur? Den här snubben funderade ju på en liten 600:a trots att han är rätt lång.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|