Stort PLUS till Sala..

VaLLe

天皇
Gick med
3 Aug 2003
Förra veckan var nere på stationen..

Utdelning: Sala gänget 6 hojar :yoparty

Var nyss nere på stationen...

Utdelning: Sala gänget 10 hojar :yoparty (+wheeliemange,TOKER)

Nästa Fredag (19/8)..

Utdelning: VaLLe och Sala gänget :yoparty

Redovisning: Valle flyttar till Sala :huvet

Nu får LrMC rycka upp sig ORDENTLIGT finns det inget Fredagsbusar :död

KL 21.00 (19/8) ska minst 70% av klubben sätta på sig sina medlemströjor och masa sina :arsele ner till stationen och visa att Västerås tillhör LrMC och inte SALAMAFFIAN :hihi

De som inte dyker upp kommer att adress kollas samt att vi som dök upp åker utanför era hem och lägger remmsor så att era grannar vräker er :tummenupp

Mvh

en lite sur VaLLe :va

Jag har en kanonide! Vi skapar en tråd man kan SKRIVA i när man ska ner så kanske vi kan få ner lite folk på stan. Vi kunde kalla den typ sammåkningstråden :confused: :fatta!

FredR1k skrev:
Jag har en kanonide! Vi skapar en tråd man kan SKRIVA i när man ska ner så kanske vi kan få ner lite folk på stan. Vi kunde kalla den typ sammåkningstråden :confused: :fatta!

Mmm visst den verkar funka JÄTTE bra :huvet

VaLLe skrev:
Förra veckan var nere på stationen..

Utdelning: Sala gänget 6 hojar :yoparty

Var nyss nere på stationen...

Utdelning: Sala gänget 10 hojar :yoparty (+wheeliemange,TOKER)

Nästa Fredag (19/8)..

Utdelning: VaLLe och Sala gänget :yoparty

Redovisning: Valle flyttar till Sala :huvet

Nu får LrMC rycka upp sig ORDENTLIGT finns det inget Fredagsbusar :död

KL 21.00 (19/8) ska minst 70% av klubben sätta på sig sina medlemströjor och masa sina :arsele ner till stationen och visa att Västerås tillhör LrMC och inte SALAMAFFIAN :hihi

De som inte dyker upp kommer att adress kollas samt att vi som dök upp åker utanför era hem och lägger remmsor så att era grannar vräker er :tummenupp

Mvh

en lite sur VaLLe :va

Ut o köra i mörkret, varför åker ni inte ut i dagsljus? Är ni ljusskygga :lol

Övrigt: Ni racers som inte är medlemmar och läser detta kom ner till oss kl 21.00 på Fredag vi håller till längs ner vid stora parkeringen direkt till höger när man kommer in. Föressten se till att ni har minst 1000cc för det går alltid fort på Fredags kvällarna :hihi

!!!!!

Jag som bara har 450cc då och inte är någon racer :tomten ?

VaLLe skrev:
Övrigt: Ni racers som inte är medlemmar och läser detta kom ner till oss kl 21.00 på Fredag vi håller till längs ner vid stora parkeringen direkt till höger när man kommer in. Föressten se till att ni har minst 1000cc för det går alltid fort på Fredags kvällarna :hihi

VaLLe skrev:

Nu vet ju inte jag hur fort Valle kör, men jag vet en som hänger av fireblades med en Sunkig gsx 400f från början av 80 talet..men det är klart då måste man åka KURVIGT, det kanske ni inte vågar om man måste ha 1000 cc för att åka fort o då lär vi ju prata rakt fram eller hur? Är ni däcksplattare hela bunten eller.... :7peta

Last edited:
JOJO klart jag är gay!!!
Har man ingen tjej så får man vara GAY jag hade hoppats på en söt flicka som vill omvända mig men det finns tydligen inte :pannkyss.

Så ni söta flickor som tror ni lyckas bara pm mig :tomten

WaZZe skrev:
Du är bara gay gay gay hela veckan :tungan

I lördags va det ju ganska kul 7 motarder va vi tror jag :yoparty[/QUOT

Last edited:
TOKER skrev:
JOJO klart jag är gay!!!
Har man ingen tjej så får man vara GAY jag hade hoppats på en söt flicka som vill omvända mig men det finns tydligen inte :pannkyss.

Så ni söta flickor som tror ni lyckas bara pm mig :tomten

WaZZe skrev:
Du är bara gay gay gay hela veckan :tungan

I lördags va det ju ganska kul 7 motarder va vi tror jag :yoparty[/QUOT

Ja de va ju kul att ni lämna en kille utan soppa efter vägen,ERA BÖGAR :arsele fast ni va ju snälla som kom o hämta mig 20 min senare :pannkyss

LeZZe skrev:
Ja de va ju kul att ni lämna en kille utan soppa efter vägen,ERA BÖGAR :arsele fast ni va ju snälla som kom o hämta mig 20 min senare :pannkyss

Ha ha ha....du var ju inte med i matchen i Lördags! Inget lyse, ingen soppa, och swimingpool i blinkerskontakten :hihi

Skriv här om ni ska ut och böga en nå mer me Motarderna så kommer jag, har skaffat släpkärra nu! :)

"Gillade Manges Yamasaki skarpt :yoparty "

Lunkan skrev:
Ha ha ha....du var ju inte med i matchen i Lördags! Inget lyse, ingen soppa, och swimingpool i blinkerskontakten :hihi

Skriv här om ni ska ut och böga en nå mer me Motarderna så kommer jag, har skaffat släpkärra nu! :)

"Gillade Manges Yamasaki skarpt :yoparty "
nej hade inte många rätt men ja hade iaf en hel reg plåt :arsele :arsele

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S