Stort tack! hjälp vid soppatorsk[@sthlm]

Magz

Realist, javisst!
Gick med
13 Feb 2005
Hoj
snart =)
Ni två som stannade och lånade mig lite bensin här i Stockholmstrakten när jag hade fått slut på bensin. Tack än en gång! :tummenupp :tummenupp

Jag stod stelfrusen mitt på motorvägen runt 22.30 med tom tank och ca 5km till närmsta mack. "Du kunde väl ha gått" tänker ni, men nu hade jag inte ens några pengar på mig, och hojen ville jag inte lämna på motorvägen heller :fatta!

Josef

Blicken framför allt!
Gick med
20 Dec 2003
Hoj
Kievskiy Mototsikletniy Zavod K750 -59, Enfield Taurus 325 diesel -00
Inga problem, jag stannar alltid för hojåkare!
Se till att skaffa lite vettiga skyddskläder och masa dig ner till rörken i maj nu bara :tummenupp

Magz

Realist, javisst!
Gick med
13 Feb 2005
Hoj
snart =)
Josef skrev:
Inga problem, jag stannar alltid för hojåkare!
Se till att skaffa lite vettiga skyddskläder och masa dig ner till rörken i maj nu bara :tummenupp

Jag ska göra mitt bästa, men har lite ont om pengar jusst nu och får se när jag har råd med ett ordentligt ställ. Men det är nästa steg! :D :D

Svante J

Medlem
Gick med
14 Aug 2003
Hoj
TL1000R
crackmac skrev:
Ni två som stannade och lånade mig lite bensin här i Stockholmstrakten när jag hade fått slut på bensin. Tack än en gång! :tummenupp :tummenupp

Jag stod stelfrusen mitt på motorvägen runt 22.30 med tom tank och ca 5km till närmsta mack. "Du kunde väl ha gått" tänker ni, men nu hade jag inte ens några pengar på mig, och hojen ville jag inte lämna på motorvägen heller :fatta!

Ingen orsak, klart man stannar när en MC fått stopp.

Jag måste oxå tjata lite om skyddskläder, fixa ett begagnat ställ så länge, det är inte skönt att åka asfalt med jeans.

Hare! så syns vi i sommar.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...