Word!morlock skrev:Låt va, snygg som den är
......morlock skrev:Låt va, snygg som den är
GR125a skrev:man tackar funderar på några dekaler också...
Säg nån 125 som är snygg som fighter med den pluttmotorn??philsson skrev:Tycker den ser sig gräslig ut som fighter.. med kåpa är den tillockmed snygg.
NS Det är så mycket snyggare med vad jag kallar underkåpa på en 125 fighter och det är bara NS, MBX, RD och AX vad jag vet som har sådan kåpa varav NS är snyggast enligt mig.NSR_Martin skrev:Säg nån 125 som är snygg som fighter med den pluttmotorn??
Ramen på hojen är skitsnygg. Kåpan ser väll helt okej ut? Tycker det ser riktigt bra ut från sidan jag... Har du nån bild snett frammifrån?
Fast NS ser enligt mig betydligt snyggare ut med helkåpa.philsson skrev:NS Det är så mycket snyggare med vad jag kallar underkåpa på en 125 fighter och det är bara NS, MBX, RD och AX vad jag vet som har sådan kåpa varav NS är snyggast enligt mig.
Inte enligt. mig. Men jag tror att man lär sig gilla det man har. så är det förmodligen..Estremo skrev:Om det är en färdig toppkåpa som passar rakt av du letar efter kan du glömma det. Om du däremot menar att du själv har tänkt bygga om en toppkåpa från valfri hoj så att den passar din är det ju bara att välja. Själv tycker jag R1-toppkåpan är snyggast så jag valde en sådan.
Fast NS ser enligt mig betydligt snyggare ut med helkåpa.
NSR_Martin skrev:Säg nån 125 som är snygg som fighter med den pluttmotorn??
Det är ju för att hojen är så pluttliten så det matchar motorn storleknomolas skrev:HOST! NSF är feeeta!!
NSR_Martin skrev:Det är ju för att hojen är så pluttliten så det matchar motorn storlek
Koskela skrev:Japp låt den vara!
Det är inte vad vi tycker som ska styra vad du gör. bara en tanke.. men enligt mig gör du rätt i att låta den vara.GR125a skrev:tack för alla svaren tror jag låter den vara då...
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |