madmagnus skrev:2423106ja! det kommer gå bra.
Pr0bz skrev:2424215Fan så gutt, bara hitta en söt framlampa med vet i fan hur jag ska göra med mätarna. Funderar på cykeldator för 500 o sen varvräknaren brevid. Mitt är ju inte elektroniskt som era stora hojar.
Nu tänkte jag beställa lite mer saker. En cykeldator, måste vara bakgrundsbelyst va? Tänkte beställa varvräknare med, går det ta en mindre från annan hoj typ och att den passar till min? Så kan man kanske måla dit rödsträck själv.
Slappa skrev:2425447Köp en större hoj direkt istället!
en av tuffaste 125orna..jonkster skrev:2425544sluta drömma om sveriges finaste för 8000 kr.
Köp en riktig hoj...
I det här landet kan väl vilken socialbidragstagare som helst spara ihop till 30 000 kr på nolltid. NSR=No Serious Roadracing. 125=Sachs Compact x 2,5Pr0bz skrev:2425560en av tuffaste 125orna..
Om du ger mig pengar då blir det en riktig hoj, har du 30 000 at ge bort?
Kan någon sluta vara off topic och svara på frågorna?
Han går på gymnasiet. Och med nuvarande studiemedelsnivå skulle det väl ta ca tre år att spara ihop 30 lax.jonkster skrev:2425571I det här landet kan väl vilken socialbidragstagare som helst spara ihop till 30 000 kr på nolltid. NSR=No Serious Roadracing. 125=Sachs Compact x 2,5
BAD skrev:2425661Kör hårt övning ger färdighet vet dock inget om tanken,men det borde väl inte va några problem.. den var ju sån när du köpte den
HanneZ skrev:2425814Skippa pimp-my-ride-stuket o kör med motorcykeln istället. En stor tank på den där lilla hojen lär se förjävligt ut, likaså en bred R1-bakdel
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|