Ny tyskrövigare än nånsin!!Hej!
Detta verkar vara en läckt bild på SF V4 2025. Ingen enkelsving längre och vingar som utgår från tanken.
View attachment 505658
Hej!
Detta verkar vara en läckt bild på SF V4 2025. Ingen enkelsving längre och vingar som utgår från tanken.
View attachment 505658
Den blir perfekt i svart version med gula vingar!
Vingarna linjerar med röven och därmed går den från otroligt ful till mycket ful.Ny tyskrövigare än nånsin!!
Anknäbben fram ska väl vara gul?Den blir perfekt i svart version med gula vingar!
Framför allt den dubbla fotpinnen i olika nyanser vid svingen väcker frågetecken. Alpha Centauri edition för aliens?View attachment 505666
Ser väl lite påhittad ut...gamla lyktan blandat med ny vinge och dubbelsving. Photoshop?
Ja denna är garanterat photoshop, men det påstås att den bilden jag la upp i mitt inlägg är faktiskt någon från en Ducati återförsäljare i Slovenien som läckt bilden. Vi får se snart hur pass bra detta stämmer!View attachment 505666
Ser väl lite påhittad ut...gamla lyktan blandat med ny vinge och dubbelsving. Photoshop?
Du har så rätt i det du säger, själv vill jag dock lägga till 1098 och 1198.Sjukt att ”skapelsen” ovan kommer från samma tillverkare som gav oss 748/916/996/998….
Hela design-avdelningen skulle tvingas avgå eller åtminstone sluta käka svamp på arbetstid!
View attachment 505696
Ni e ju kraftigt salongsberusade en torsdag. Både Streetfightern och Panigale i nuvarande form och även nya Panigale är ju jettesnygga...Du har så rätt i det du säger, själv vill jag dock lägga till 1098 och 1198.
Sen gick det brant utför med galenpannan, us
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |