Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Denna lista är endast en intressepejl över vilka som kan tänka sig vilja ha en svart sweatshirt med SF-logotypen på ryggen samt texten "sporthoj.com på ärmen.
Listan är inte bindande. Utan är bara till för att se hur många som kan tänka sig vara intresserade.
Tröjan skulle i sådanna fall se ut som bilden nedan. Givetvis med den logotypen ni röstar fram. Tröjan är likadan för alla. Dvs. inget personligt tryck i form av egen text. (Eller vill ni ha personligt tryck ?)
Priset för tröjan vet jag inte just nu.
Men jag gissar på mellan 350-450 kr + frakt. beroende på vart och hur man fixar det hela.
Ska vi fixa det via Swedie så måste det ske snabbt för nästa tröjorder går iväg i början av nästa månad och sen blir det lång väntetid innan ny beställning sker.
Vi kan ju även sköta det hela själva ifall någon vill ta på sig ansvaret.
Jag skulle vara intresserad av en Streetfighters Sweden Tröja:
1. Wiseguy
2.
Listan är inte bindande. Utan är bara till för att se hur många som kan tänka sig vara intresserade.
Tröjan skulle i sådanna fall se ut som bilden nedan. Givetvis med den logotypen ni röstar fram. Tröjan är likadan för alla. Dvs. inget personligt tryck i form av egen text. (Eller vill ni ha personligt tryck ?)
Priset för tröjan vet jag inte just nu.
Men jag gissar på mellan 350-450 kr + frakt. beroende på vart och hur man fixar det hela.
Ska vi fixa det via Swedie så måste det ske snabbt för nästa tröjorder går iväg i början av nästa månad och sen blir det lång väntetid innan ny beställning sker.
Vi kan ju även sköta det hela själva ifall någon vill ta på sig ansvaret.
Jag skulle vara intresserad av en Streetfighters Sweden Tröja:
1. Wiseguy
2.