Streetracing på TV3 22.00 25/9

Nacka

Himla trevlig kille
Gick med
27 Jul 2003
Hoj
Ducati Monster 620 ie dark + Remus kolfiberblås
"Reportageserie från 2003. Streetracing är en undergroundrörelse som växer sig allt starkare. I kvällens 45 minuter ger Hasse Aro tittarna en inblick i den lek som unga män, med livet som insats, ägnar sig åt på våra allmänna vägar runt om i landet. Vi träffar även den 31-årige playboymiljonären Maxmillion Cooper som äger Gumball 3000 - ett sexdagars streetrace för kändisar och miljonärer."

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kör bil.
Den där polisen som snackar lite hela tiden, är inte det han som dom driver med i "Ursäkta röran vi bygger om" och visar dubblefucken? :p

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
CayLe skrev:
Den där polisen som snackar lite hela tiden, är inte det han som dom driver med i "Ursäkta röran vi bygger om" och visar dubblefucken? :p
tror det... han är om jag inte minns fel ansvarig för GR och troligen gis utredningarna...

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
CayLe skrev:

Jo, Tord Ahlborg trafikpolischef i Stockholm, en stark kandidat till världens torrase mäniska 2003!. :zpy Kör man upp en kolbit i röven på honom så har man nog en diamnt på en vacka?.

Fazer

Medlem 191
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Min Italienska älskarinna
Och vad kom man fram till? Nada! När får vi en bana att köra på? Men å andra sidan, så är det kul att köra fort på gatan! Men det skulle vara roligt att ha en bana nära, för nu är det ca 20 mil till närmsta. :(

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
5
Fazer, för två veckor sen hade du chansen på flygfältet i Björkvik (utanför Nyköping). Det är väl inte 20 mil dit?

Ivfsh hade STRIX gjort ett väldigt bra program, dvs det som sändes 22.00.

Höjdaren var när arrangören för gatracet Birka-Cup fick uttala sig om Getaway - typ "jävla snören att skjuta med KSP mitt inne i stan, vi sätter iaf säkerheten främst vid våra race".

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Hightuned skrev:
Jo, Tord Ahlborg trafikpolischef i Stockholm, en stark kandidat till världens torrase mäniska 2003!. :zpy Kör man upp en kolbit i röven på honom så har man nog en diamnt på en vacka?.

Han och Tommy Hamrén... Vi ska va glada i stockholm att ha så fina poliser. :zpy :zpy :zpy :zpy :zpy

Fazer

Medlem 191
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Min Italienska älskarinna
andersbrink skrev:
Fazer, för två veckor sen hade du chansen på flygfältet i Björkvik (utanför Nyköping). Det är väl inte 20 mil dit?

Ivfsh hade STRIX gjort ett väldigt bra program, dvs det som sändes 22.00.

Höjdaren var när arrangören för gatracet Birka-Cup fick uttala sig om Getaway - typ "jävla snören att skjuta med KSP mitt inne i stan, vi sätter iaf säkerheten främst vid våra race".

Nu va det så att jag inte bara ”pratade” om 400m. det är ju så att det vore roligt om vi fick någon stans att köra. Idag måste vi åka allt ifrån 10 mil till 50 mil, bara för att få köra lagligt. Själv så vill jag prova att köra på bana, men det finns många som vill köra bara rakt fram. Och om vi fick någon stans att vara vore det bra. Men varför lägga pengar på motor buren ungdom? När man kan lägga alla pengar på hockeyrinkar, fotbollsplaner, simhallar och annat. Vi finns inte!

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy