Tjo...
Vet inte om det är ett fel, men jag stör mig på det iaf.
Tomgången på min R6a -00 ligger på 1500-1800 rpm när hojen är varm.
Men kör jag en runda och stannar t.ex. vid ett rödljus, så stannar tomgången
på 2000-2500 rpm, det låter som den "övervarvar" och vägrar gå ner till normal tomgång. Gasar jag på så kan det hända att den går ner till normal gång, men ökar sedan lite igen
Det känns som att den "fastnar" vid 2000-2500 rpm och vill alltså inte gå ner.
Vad kan detta vara?? Det gör mig skogstokig iaf
Mvh Sebastian
Vet inte om det är ett fel, men jag stör mig på det iaf.
Tomgången på min R6a -00 ligger på 1500-1800 rpm när hojen är varm.
Men kör jag en runda och stannar t.ex. vid ett rödljus, så stannar tomgången
på 2000-2500 rpm, det låter som den "övervarvar" och vägrar gå ner till normal tomgång. Gasar jag på så kan det hända att den går ner till normal gång, men ökar sedan lite igen
Det känns som att den "fastnar" vid 2000-2500 rpm och vill alltså inte gå ner.
Vad kan detta vara?? Det gör mig skogstokig iaf
Mvh Sebastian