Stubbrace/åkerrejs ??

TT-Henke

Ny medlem
Gick med
21 May 2003
Hoj
-Honda CBR 929-
Är det ingen som kan annordna ett stubbrace/åkerrejs i närheten av Umeå ??
Vore skitkul att få prova på ! Kan lätt betala en liten slant till den som orkar styra upp nått.

:)

Bandit

Ha skoj
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Grizzly 600
Det har jag också tänkt på...själva tävlingen är nog inte så svår att arrangera....men att få tag på en plats/åker att åka på kan bli värre.
Men om nån vet av en gamm åker som vi kunde låna så vore det kanon.

Emen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
Vet inte av nån åker tyvär men det där verkar riktigt skoj.

Boris

Death on the dancefloor
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NULL
Jag är också sugen.
Vi får väl göra som alla aktivister...dvs göra en Reclaim The Åkers

Schvidja

En cylinder per hoj räcker!
Gick med
5 Feb 2004
Hoj
KTM 625sxc
TT-Henke skrev:
Är det ingen som kan annordna ett stubbrace/åkerrejs i närheten av Umeå ??
Vore skitkul att få prova på ! Kan lätt betala en liten slant till den som orkar styra upp nått.

:)
För att leva upp till mitt namn så bor jag faktiskt på en åker men det gäller att få låna en utan några komplicerande frågor. Vilka är kraven, blir lite sugen, hur lång ska banan vara och hur mycket pinnar krävs det för att få ihop en bana, har kontakt med en del lägdaägare. Krävs det p platser för alla släpvagnsenduroåkare så kan det bli probem.

Bandit

Ha skoj
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Grizzly 600
Banan behöver inte vara speciellt lång ung. som isbanan var vid marin&fritid. Pinnarna går fort att fixa om vi är några som hjälps åt. Skulle nog vara en rolig ploj tävling för publiken att titta på...man skullle kunna köra samma som vid älven nämligen utslagningsheat och sedan final.

Schvidja skrev:
För att leva upp till mitt namn så bor jag faktiskt på en åker men det gäller att få låna en utan några komplicerande frågor. Vilka är kraven, blir lite sugen, hur lång ska banan vara och hur mycket pinnar krävs det för att få ihop en bana, har kontakt med en del lägdaägare. Krävs det p platser för alla släpvagnsenduroåkare så kan det bli probem.

LeSteve

Ny medlem
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
WR450F
Jag har inte heller någon åker, men jag kan ställa upp som rundningsmärke om det blir av. :tummenupp

Bandit

Ha skoj
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Grizzly 600
Skulle man inte bara kunna dra en lättare slinga på kulla då skulle ju allting vara klart så att säga...skulle vara kul om det blev verklighet men själv har jag inte tid förrän efter den femtonde.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping