Stulen cross Hittelön 2000 kr

KungLind

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2011
Hoj
yamaha yz250f 2007
Nä, som tur var!
Har larm i garaget, men dom inväntade på att larmet skulle sluta larma, för att komma tillbaka senare tillfälle, samma vecka fick 3st grannar inbrott i sina garage.
Vid händelsen, påträffade jag 6personer med skinhandskar på sig vid 15plusgrader, varav den ena sprang för livet när jag såg honom (tidigare känd som tjuv)
Den ena killen hade sin fars bil med sig som var leasad, som tydligen har en pizzeria i dina hoods.

Aha vad tur då :)

Aa jag förstår inte hur dom kan leva med sig själva om de verkligen vet hur mycket man förlorar!

bandit666

Bandit666
Gick med
16 Jun 2007
Hoj
Ett par stycken
Någon som hört talats om "pundar Kim" ?

180 lång lite av en anabola kropp och pratar väldigt seeeegt och är liiiite eeefterrrrr

jag vet för ett par år sen när jag bodde där nere i krokarna var han med sina polare jävligt bra (om man ska uttrycka det så) på att hitta och sno hojjar,
bland annat min.
Men jag hade gps och hämtade lugnt tillbaka den samma natt och jag fick till och med lite pengar för besväret.

dom hade (DÅ) en röd skåpbil som var silver målad/rollad och en stor bula på höger sida bak och den där bilen såg jag väldigt ofta efter det med.

Nu behöver det inte finnas någon koppling mellan din hoj och denna kille men all info är bra info antar jag

har för mig att han bodde då i närheten av globen

creare

Guest
Men jag hade gps och hämtade lugnt tillbaka den samma natt och jag fick till och med lite pengar för besväret.

Straight up ma nigga.

"Crack meant money, money meant power and power meant war. We shot the Columbians, the Columbians shot us. "
Principen..

Last edited:

KungLind

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2011
Hoj
yamaha yz250f 2007
Någon som hört talats om "pundar Kim" ?

180 lång lite av en anabola kropp och pratar väldigt seeeegt och är liiiite eeefterrrrr

jag vet för ett par år sen när jag bodde där nere i krokarna var han med sina polare jävligt bra (om man ska uttrycka det så) på att hitta och sno hojjar,
bland annat min.

dom hade (DÅ) en röd skåpbil som var silver målad/rollad och en stor bula på höger sida bak och den där bilen såg jag väldigt ofta efter det med.

Nu behöver det inte finnas någon koppling mellan din hoj och denna kille men all info är bra info antar jag

har för mig att han bodde då i närheten av globen

Tack, aa som sagt jag ärtacksam förallinfo! :Bugar

Mr. Burton

Trasig
Gick med
16 Jun 2009
Hoj
Skrotad- Hoj pensionerad
Såg just en misstänkt lik hoj passera utanför mig, tyvärr hann jag inte knäppa foto på den men det såg ut som en 250.

Väntar och ser ifall den kommer tillbaka, då har jag kamera ;)

Ska tillägga att den jag såg aldrig har synts till här förr och det är nog ingen som köper en cross här ute :tungan

• Gilla
Reaktioner: MrC

KungLind

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2011
Hoj
yamaha yz250f 2007
Såg just en misstänkt lik hoj passera utanför mig, tyvärr hann jag inte knäppa foto på den men det såg ut som en 250.

Väntar och ser ifall den kommer tillbaka, då har jag kamera ;)

Ska tillägga att den jag såg aldrig har synts till här förr och det är nog ingen som köper en cross här ute :tungan

Okej, tack hör av dig om du fixar bild eller ser att det är den eller något!:Bugar

Str3 R

Guest
Hojen har synts till i Svartbäckens by nu i tisdags kväll runt 18-tiden (24 maj 2011). Hojen såg relativt hel ut. Unga killar i Victors ålder, gissningsvis att alla tre känner till varann (skolan, kompisgäng, övrig bekantskapskrets).

Killen som körde den är svarthårig (arabiskt utseende), kortklippt lite lockigt hår, smal kroppsbyggnad, mörka gympabrallor. Den andre som puttade på hojen är i samma ålder, ljusbrunt halvlångt hår till örontrakten, smal, gissar att nån av dem bor i Svartbäckens by.
Jag har vänner som bor där, har bett dem hålla ögonen öppna i grannskapet där.

Jag startade en annan tråd, visste inte att den här tråden redan fanns, sorry för dubbelt upp men då kanske hojen hittas. Jag blev ledsen när jag läste om Victor och när jag såg den i tisdags köras runt med bland husen, på gångbanorna och gräsmattan ner mot Svartsjön tyckte jag mig ha sett den förr men kom inte på var. Så jag letade bland artiklarna hos Mitt i och hittade samma hoj på bild i artikeln. Ringde även polisen och tipsade dem men de lär väl inte lägga två strån till stacken...

Hojen har alltså inte slaktats för delar till andra hojar.

cyko miko

Ny medlem
Gick med
22 Sep 2007
Hoj
Yzf 1000
:confused:Om du såg den där så var det inte den jag såg jazzandes på bakhjulet vid Statoil i Upplands Väsby i söndags,kan ha varit en annan sort med.

Str3 R

Guest
Jag är nog rätt säker på att det är KungLinds hoj. Blårykte, samma utseende och färger, grabbar i samma ålder som KungLind. De vill nog ha lite skoj och har inte råd att köpa eget (förb... as, stryk ska de ha).

Last edited:
Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...