Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Om det nu inte råkar vara rikspuckot Agaton som tänkt åka på hojen så är nog både han och hojen kanske redan i Baltikum? Eller så har han fått (bra?) betalt för att stå i mål medan hojen är på väg åt annat håll.Känns konstigt att personen ställde upp på bild så glatt när han kapat någons id och vet att det kommer att upptäckas.
Men det är väl någon som lever "livets hårda skola" #thuglife och inte tänker på sånt.
Fast kommer han ju åka i alla fall.
Om det nu inte råkar vara rikspuckot Agaton som tänkt åka på hojen så är nog både han och hojen kanske redan i Baltikum? Eller så har han fått (bra?) betalt för att stå i mål medan hojen är på väg åt annat håll.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Inte så lätt för dom när han kom med falskleg.Och jag vill tro att det är lite slarvigt av butiken att göra en så dålig koll på en köpare.
https://www.bra.se/brott-och-statistik/statistik-utifran-brottstyper/bedragerier-och-ekobrott.html6 procent var personuppklarningsprocenten för bedrägerier (2016)
Åker han fast så åker Löven till häktet och säger rösta på mig så fixar jag ut dig
Jag trodde att det var standard med en GPS puck på hojen vid sådana provkörningar?
Kanske bara är jag men känns som att det hade varit värt besväret att installera en sådan på ett svårupptäck ställe
Hur kom bedragaren över alla uppgifter, var det via facebook, där folk gladeligen skriver om allt i sitt liv.
Eller var det bedragarens kompis som beställde H2:än ?
Karma för TPS-sensorn jag inte fick lämna tillbaks
I många fall kan man komma över en identitet genom att vittja brevlådor eller soptunnor.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|