Nån gång mellan söndag 29/5 och fredag 3/6 (troligtvis natten mellan sönd och månd) var de nå som behövde min hoj bättre än jag!
Hojen stals på innergården Fleminggatan 31 på Söder i Gävle. Å jag mitt hade ju såklart bara trafikförs. på hojen. Halvförs. kom 3 dagar för sent.....
Du som tänker skriva att jag får skylla mig själv för jag inte hade nå stöldförs. kan väl hålla de för dig själv är du snäll. Har fått höra nå liknande plus att de kanske är de sista man vill höra nu.
Eftersom jag inte får nå stålars av förs.bolaget är jag hyfsat angelägen om att få tillbaka hojen. 4000 spänn pröjsar jag till den som fixar tillbaka hojen. Antingen genom tips eller hur de nu kan gå till
Antingen ringer du hem 026-142131, mobil 070-6265769 eller pm:a mig.
Lite om hojen då:
R1:a
Årsmod-98
Blå
BOS slip on system
Öhlins styrdämp
Skjutscuts saknar "sadelrem"
Tonat dubbelbubbel
Regnr HHS 718
Går lite ryckigt mellan ca 1000-4000 varv
Flatstift på temp.givare till kylare av
Nyrenov. framdämpare
Gummiring sitter på vänstra(har jag för mig) gaffelbenet. För att kolla hur lång dämpningsväg som är kvar
Pirelli supercorsa både fram å bak
Har du sett eller hört något är jag såklart oerhört tacksam om du hör av dig till mig.
Tack på förhand!
//Jens Börjesson
Hojen stals på innergården Fleminggatan 31 på Söder i Gävle. Å jag mitt hade ju såklart bara trafikförs. på hojen. Halvförs. kom 3 dagar för sent.....
Du som tänker skriva att jag får skylla mig själv för jag inte hade nå stöldförs. kan väl hålla de för dig själv är du snäll. Har fått höra nå liknande plus att de kanske är de sista man vill höra nu.
Eftersom jag inte får nå stålars av förs.bolaget är jag hyfsat angelägen om att få tillbaka hojen. 4000 spänn pröjsar jag till den som fixar tillbaka hojen. Antingen genom tips eller hur de nu kan gå till
Antingen ringer du hem 026-142131, mobil 070-6265769 eller pm:a mig.
Lite om hojen då:
R1:a
Årsmod-98
Blå
BOS slip on system
Öhlins styrdämp
Skjutscuts saknar "sadelrem"
Tonat dubbelbubbel
Regnr HHS 718
Går lite ryckigt mellan ca 1000-4000 varv
Flatstift på temp.givare till kylare av
Nyrenov. framdämpare
Gummiring sitter på vänstra(har jag för mig) gaffelbenet. För att kolla hur lång dämpningsväg som är kvar
Pirelli supercorsa både fram å bak
Har du sett eller hört något är jag såklart oerhört tacksam om du hör av dig till mig.
Tack på förhand!
//Jens Börjesson