Hjuligan
Ny medlem
Hojmärke, typ och årsmodell:
Honda, XR600R, 1997
Färg och utseende:
Vit Acerbis 20l tank, röd/svart sadel, ljusröd(nästan rosa?) stänkskärm fram och bak, musöron i samma färg, backspeglar
Plats och datum:
Sthlm/Gärdet, stod på Erikdahlbergsgatan/Sandelsgatan (hojparkering) stals troligen natten mellan den 23e och 24e okt.
Upptäckte stölden kl 19 den 24e. Låst med styrlås och bygellås genom bakhjulet.
Regnummer: EUT 748 (grönt skattemärke)
Ramnummer: PE04U5VM200523
(tror jag, det kallades "Chassienummer" i mina papper)
Motornummer: Har ej
Övrigt: Verktygsväskan monterad på framskärmen (original är bak). Hemsvetsad pakethållare, vit framkåpa m texten "Vision" (H4lampa). Rosa musöron och hemmagjord barkbuster modell "plattjärn". Backspeglar (vad skall jag säga, det är min pendlarhoj året om i stockholmstrafiken...
Ej original grenrör med uttag för lambdasond, förgasare från en RM250 (delorto tror jag). Magura styre.
Nytvättad och nytankad också.... *suck*
Honda, XR600R, 1997
Färg och utseende:
Vit Acerbis 20l tank, röd/svart sadel, ljusröd(nästan rosa?) stänkskärm fram och bak, musöron i samma färg, backspeglar
Plats och datum:
Sthlm/Gärdet, stod på Erikdahlbergsgatan/Sandelsgatan (hojparkering) stals troligen natten mellan den 23e och 24e okt.
Upptäckte stölden kl 19 den 24e. Låst med styrlås och bygellås genom bakhjulet.
Regnummer: EUT 748 (grönt skattemärke)
Ramnummer: PE04U5VM200523
(tror jag, det kallades "Chassienummer" i mina papper)
Motornummer: Har ej
Övrigt: Verktygsväskan monterad på framskärmen (original är bak). Hemsvetsad pakethållare, vit framkåpa m texten "Vision" (H4lampa). Rosa musöron och hemmagjord barkbuster modell "plattjärn". Backspeglar (vad skall jag säga, det är min pendlarhoj året om i stockholmstrafiken...
Ej original grenrör med uttag för lambdasond, förgasare från en RM250 (delorto tror jag). Magura styre.
Nytvättad och nytankad också.... *suck*