TL Devil skrev:Tjena killar!
Är det någon som har någe bra tips på vad man kan göra för kul med en sur TLR?? Förutom att byta hoj alltså
Mogge70 skrev:Hur kan du påstå att en TLR är sur?
Shitbreak skrev:Styla en TL är som att sminka en GRIS
J-Bone skrev:Nä, det finns ingenting man kan göra med en TL, skittråkig hoj, sälj den...
Nä den e ju inte sur så alltså Jag e skitnöjd med den! Känns bara som det är dax att förnya den bara...och det lilla jag sett av stylade TL:s var inte mkt! Blir det stor skillnad med en tailguard? Den är ju inte speciellt hög i baken! Tack för länkarna!!TL Devil skrev:Tjena killar!
Är det någon som har någe bra tips på vad man kan göra för kul med en sur TLR?? Förutom att byta hoj alltså
Skitcoola båda två!! Tackar!! Ingen som har någon annan bak kuts??TL Devil skrev:Nä den e ju inte sur så alltså Jag e skitnöjd med den! Känns bara som det är dax att förnya den bara...och det lilla jag sett av stylade TL:s var inte mkt! Blir det stor skillnad med en tailguard? Den är ju inte speciellt hög i baken! Tack för länkarna!!
TL Devil skrev:Skitcoola båda två!! Tackar!! Ingen som har någon annan bak kuts??
TL Devil skrev:Nä den e ju inte sur så alltså Jag e skitnöjd med den! Känns bara som det är dax att förnya den bara...och det lilla jag sett av stylade TL:s var inte mkt! Blir det stor skillnad med en tailguard? Den är ju inte speciellt hög i baken! Tack för länkarna!!
J-Bone skrev:Det finns ju alltid Hammerit... men en tiller ska se ut som en tiller!
... tycker jag iallafall.
TL Devil skrev:Nice as J-Bone!! Var har du köpt den tailguarden? Sitter blinkersen i gälarna eller, kan inte se dom!?
J-Bone skrev:Det finns ju alltid Hammerit... men en tiller ska se ut som en tiller!
... tycker jag iallafall.
TL Devil skrev:Svårt att montera tailguard och blinkers??
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|