Sun Bikers reklam??

Enger

Business Vs. Pleasure
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Honda CB 500 Four -74 (Projekt: Café)
Blir snart helt galen på detta, har nästan gått i ide från forumet på grund av mitt lilla problem..

Varje gång jag läser något på SH och sidan är färdigladdad så efter cirka 5 sek kommer en vit sida upp med reklam för Sun Bikers eller något i den stilen, bara loggan uppe i vänstra hörnet sen inget mer. Måste klicka på tillbakaknappen för att komma tillbaka till SH och detta är galet störande!

Har någon något förslag på åtgärd eller är det fel på min webbläsare? Testat med IE och Firefox, alltid samma sak..

Väldigt tacksam för svar!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Tryck på det stora röda krysset uppe i vänstra hörnet för att avbryta laddningen av sidan, då slipper du redirectas till reklamen. Men detta är bara en provisorisk fix och måste göras varje gång du klickar dig vidare till en ny sida, så mitt förslag på fix är, som alltid, att Swedie äntligen tar tag i den här jävla sunbikebuggen och fixar så att forumet äntligen funkar så att det ska igen. Bryr mig inte om ifall det kan fixas så att sunbike får ha kvar sin reklam (ute i sidmarginalen som alla andra företag alltså) eller om den måste tas bort helt för att felet ska försvinna, men nu måste det fixas snart! Ibland glömmer man ju det där med att avbryta laddningen och hinner börja skriva inlägg och ha sig, och så vips skickas man till reklamhelvetet och får gå tillbaka, stoppa laddningen och skriva om inlägget igen. Blir jävligt irriterande efter ett par gånger kan jag ju säga! Snälla någon, fixa nu!:huvet

Dark_Messenger

Guest
I min läsare ser den annonsen ut precis som alla andra??

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Tar och flyttar den här tråden till rätt forums del. :tummenupp

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Uppdatera din browser till senaste versionen. Det har löst det för de flesta hittills.

Nalken

Gick med
10 Mar 2003
Hoj
CRF 450
Har haft samma symptom med safari men endast första gången jag öppnar sidan nästa gång fungerar det av nån anledning.
Så jag har gått över till Firefox :)

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...