skitbra race, WSB levererar som vanligt.
Jag tolkar det som 2010! MÅtmindstone nämner man inget annat !
Ducati has signed both its current riders for the 2010 World Superbike Championship. Noriyuki Haga and Michel Fabrizio will be retained by the Xerox factory team and both riders appear delighted with the outcome of their contract deliberations.
Ducati appear pleased with the pairing with Haga being the 3rd most winning World Superbike rider (behind only Troy Bayliss and Carl Fogarty) and Fabrizio breaking through for his first win this season.
Noriyuki Haga:- “I am very happy that this great team continues to believe in me! I thank Ducati, the team and everyone that was involved in making the decision. I have a great relationship with my team and with Michel, and so I am more than happy to stay here in 2010…Knowing that I have a job for next year will surely spur me on; I will give 200% in Imola this weekend
verkar så ja, då är frågan vart han tar vägen, om han nu lämnar ducce/får gå, vilket jag tror.
vart platsar en ålderman med vinnarpotential fast även benägen att få djupa dippar?
Alstare Suzuki, nej, dom behåller nog sina gubbar eller vill inte ha honom.
Honda, skulle vara utanför ten Kate möjligen.
Yamaha, näee, eller?
Privat ducce, om inget annat återstår så.
Aprilia, nej, har redan ålderman dom lär behålla, Xaus måste bort men Haga är nog inte hans ersättare.
MV Agusta(om dom nu kommer tillbaka), nej, det tar han nog inte ens för stora pengar.
vad kvarstår?
jo, mina tips,
fabriks Kawa som kommer storsatsa på sin nya hoj.
eller möjligen Yoshimura Suzuki som om allt håller kör hela serien 2011.
eller?