Avanti
slingshot.cc
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Suzuki GSX-R750, Suzuki GSX-R1100, Honda Hornet 900, Honda Foresight, Puch M50 Cross, Honda CR250, Yamaha TW200
Last edited:
Story'n är sikker litt lame, men alt är bättre enn ingenting. Och ingenting är bättre enn hojar och snygga brudar..stigge skrev:Aron Carter... NOOOOOO!
Får väl hoppas på att den lilla snorungen inte förstör hela filmen.
Annars ser den väl helt okej ut, lite töntig story kanske. Men man ska inte förvänta sig så mycket, Biker boys och Torque var ju verkligen jättebra.
Så det borde blir bättre än dem två iaf, även om det kanske inte är någon speciell stor prestation.
Men det är ju alltid något, mc-filmer är alltid positivt
Jesse's got metal to burn and sparks to fly!Werzion skrev:och så mr monster garage
kan inte hålla med mer! Såg den för någon timma sedan och tycker precis samma sak Supermoto-rejset var inte dumt det hellerCeltaniC skrev:Såg filmen i helgen, Den var totalt värdelös! fanns 3 saker som var + 2 fine girls! S.B & C.R sen en jävla massa härliga scener med crossarna och det underbara 2takts ljudet
Aaron Carterstigge skrev:Aron Carter... NOOOOOO!
Får väl hoppas på att den lilla snorungen inte förstör hela filmen.
Avanti skrev:Aaron Carter
Date of birth
7 December 1987
Stigge
Date of birth
22 January, 1988
Deztallica skrev:Men å andra sidan så hatar jag alla "vanliga" filmer, som the ring.
Varken läskig eller bra.
Nej. Jag förklarade att jag tyckte att dom filmerna vad dåliga, inte att jag var stålmannen. MuppCanton skrev:oj oj hårding
Deztallica skrev:Jag tyckte den var bra jag
Visst, det är ju inte inbitna cross fantaster som gjort filmen, då det ibland är tvåtakt och ibland fyrtaktsljud på samma hojar.
Och "bob stewart", när han heter james stewart (bubba).
Och RC, stewart och pastrana i samma race?
Men å andra sidan så hatar jag alla "vanliga" filmer, som the ring.
Varken läskig eller bra.
Bubba har i år kört 250 i både SX och MX. Pastrana har inte gjort en full säsong på åratal efter en miljon hjärnskakningar och andra skador men redan då körde han 250. Sist han vann något var dock på 125.Deztallica skrev:Bubba kör väl 125a fortfarande
RC 250, och Pastrana körde 125, kan vara 250 nu.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|