Video Superduperstupid.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
:va
Den där herrn kan ju aldrig ha suttit på något tvåhjuligt motordrivet innan det där. Knappt fan ens en vanlig trampcykel...

Shropshre

Sporthojsnörd
Gick med
29 Apr 2008
Hoj
ZX10R - 2011
Skrattade så jag blev tårögd tack för den filmen, måndagsångesten är som bortblåst :D

Last edited:

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Kroatien av flaggan att döma. Killen har noll respekt eller kunskap för vad maxvarv innebär på en sportmaskin....ge honom en puch dakota istället

Eller för den delen vad som händer om man bromsar hårt på tvåhjuliga fordon i låg fart...

sliCk_kekki

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2010
Hoj
KTM 525 -05
Är det bara jag som har svårt för att kolla sådana här filmer där någon verkligen skämmer ut sig själv men ska prompt fortsätta? Vill verkligen gömma ansiktet med en kudde för att jag skäms över att han skämmer ut sig själv :rolleyes::D

Achtung!

Snigeln
Gick med
15 May 2011
Hoj
R1 1999 såklart!
Han försökte ju burna, men inte vågade släppa upp kopplingen helt. Men jag tycker vurpan såg mysko ut, vet inte om man kan klandra piloten för det. Den enda jag anser om piloten är att han är en fegis som kommer behöva byta lameller och stålskivor :)

Culpa

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2011
Hoj
XT600-89 GG300ec-07 Crf450-11
Fattar inte heller hur man kan gå omkull så:va Kanske en liten osynlig 1x1m isbana:D

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Vad är det han försöker göra, en burnout eller? Är väl inte svårare än att ge mer och mer gas hela tiden och vara sjukt långsam med kopplingen. Typ som första gången i livet man körde bil, var man bara långsam fick man inge motorstopp :)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...