bosse-l
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 3 Aug 2016
- Ort
- Överkalix
- Hoj
- Kompressormatad Honda CB250N, Triumph Thruxton 900 -13, Kawasaki KLR650 -99, Suzuki GSX750ES -83, Honda CB400N-82, Honda CB250N -79, Honda CB250N -81
Återigen, vad ska man skiva? Man måste ju kommentera bygget men det svåra är ju vad man ska säga?
Detta är ju på en nivå som gör att ens egna projekt bleknar och framstår som enkla ocn okomplicerade och jag menar det ärligt. Vad är det att svetsa ohop lite plattjärn, värma till en plastbit och klistra på en dekal för att göra nån form av kåpa för att skydda en GPS? Bygga en tank och kuts till en GSX för att försöka få den att se lite frän ut, eller för den delen kompressomata en CB250 mot att göra nåt som detta?
Är imponerad av den kunskap och kunnande du har både praktiskt och teoretiskt och kanske mest av allt tålamodet att inte ge upp trots "vissa" motgångar.
Som moddlaren skriver det du gör är ju på en nivå som väldigt få klarar av, åter igen imponerande bygge. Som sagt, detta är hojbygge på riktigt.
Detta är ju på en nivå som gör att ens egna projekt bleknar och framstår som enkla ocn okomplicerade och jag menar det ärligt. Vad är det att svetsa ohop lite plattjärn, värma till en plastbit och klistra på en dekal för att göra nån form av kåpa för att skydda en GPS? Bygga en tank och kuts till en GSX för att försöka få den att se lite frän ut, eller för den delen kompressomata en CB250 mot att göra nåt som detta?
Är imponerad av den kunskap och kunnande du har både praktiskt och teoretiskt och kanske mest av allt tålamodet att inte ge upp trots "vissa" motgångar.
Som moddlaren skriver det du gör är ju på en nivå som väldigt få klarar av, åter igen imponerande bygge. Som sagt, detta är hojbygge på riktigt.