Det blir det säkert, kanske lite mycket vatten än. Det kommer nog upp på uaks hemsida annars så kan du prata med din lokala handlare. Har själv satt på småhjulen och plockat av dubbdäcken. Men det är väldigt halt på asfalten, tycker det spinner så fort man tittar på gasen, det kan bero på mina pilot race de verkar kräva värme och torr asfalt för att ge nåt fäste eller också är det mitt nya sebring som gett extra effekttl1000s skrev:2094508Är det någon som vet hur/om det blir med motard körning på Bussjö i år?
Jag är då sugen på att köra om det blir något och rallycross banan borde snart ha töat fram.
Kulgan skrev:2100612Det blev en KTM 660 2006...en liten kompromiss av 2 världar men jävligt kul iaf!
Ska bara få iväg min 640 nu!
Kulgan skrev:2100767Nej jag tror inte att jag ångrar mig heller...bara lite ångest för alla pengar som drar iväg
Olof Eriksson skrev:2103720Ja så länge som vi inte får åka nånstans här i Skellefteå så kommer väl jag å Martin besöka er en hel del under sommaren. Leif håller väl på sälja och Jesse har sålt så det blir färre härifrån... Husky-jocke lär väl kanske åka med oss också.
Vore kul att köra gokartbanan där också, styr upp så vi kan köra bådeock!
Schvidja skrev:2103993Här har vi en tränare, du har väl åkt europa runt och kan ge oss ouppdaterade umebor lite av de senaste tricksen och råden vad gäller position, slajding och bromsteknik. De är inte så många häromkring som satsar lika hårt som du gör. Vore trevligt om du kunde berika lite träningar i Bussjö. Jag kan hålla med om att det vore trevligt att åka lite på Alvik också för det är kul med renodlad asfaltbane träning. Hur går det i skelet har ni fått tillstånd att träna, har ni inte det så är jag besviken för jag har ändå lobbat en hel del för er.
Olof Eriksson skrev:2104043
Jag ställer gärna upp som tränare om det är nån som tycker att jag kan bidraga. Bara fråga! Nu har jag ordning på cykeln också så jag hoppas att vi kan snäppa upp några steg till i hastighet ;D
Ja den där skojtävling/träningen var ricktigt skojig jag han precis köra in 625'an till den hoppas det blir en skojtävling/träning i år ocksåSchvidja skrev:2099945Det var rätt många med på "skojtävlingen" i fjol, det borde ha varit 20-25st och då var det nog en del åkare som inte ställde upp.
Det som krävs är intresserade åkare, träningsansvariga och en tid i veckan. Det vore också trevligt med ett tejält hopp. Träningarna lockade ju även utsocknes, det var ju tom folk från länets nordliga metropol som var där.
Frågan är: Hur många är intresserade av att åka supermoto i Bussjö ?
Olof Eriksson skrev:2103720Ja så länge som vi inte får åka nånstans här i Skellefteå så kommer väl jag å Martin besöka er en hel del under sommaren. Leif håller väl på sälja och Jesse har sålt så det blir färre härifrån... Husky-jocke lär väl kanske åka med oss också.
Vore kul att köra gokartbanan där också, styr upp så vi kan köra bådeock!
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari