gullepojken
Ny medlem
Hej!
Ja har kört lite sporthoj(r1) nu ett tag men vill testa på SM hojj ist. Har fått för mej att man har mer roligt på en sån =) Kan det stämma ni som kört både och??
Nu till min fråga. Vilken motard ska man välja? Det ska va en gathoj som passar till en hel del bus me bra klös i samt att man inte behöver serva den så otroligt tätt mellan varven. Har tänkt ha hojjen till o från jobbet samt busa omkring lite om helgerna =)
Jag är ingen proffsmekare va gäller motorcyklar så därför är ja lite rädd att köpa typ Husa FS650 och dyl. Fast ni kanske kan motivera mej samt är det verkligen så svårt o meka me en sån? Kan man klara av o serva en Husa även om man inte är nån direkt expert?? Finns det typ nån slags manual man kan följa me bilder o info om hur man ska göra samt mellan vilka intervaller?
Har även kollat in KTM:s hojjar samt Yamaha mfl men ja tycker de e en djungel de där.. Men vill ju inte heller ha nån för klen typ touringmotard eller hur man nu ska förklara..
Tacksam för hjälp!
//andreas
Ja har kört lite sporthoj(r1) nu ett tag men vill testa på SM hojj ist. Har fått för mej att man har mer roligt på en sån =) Kan det stämma ni som kört både och??
Nu till min fråga. Vilken motard ska man välja? Det ska va en gathoj som passar till en hel del bus me bra klös i samt att man inte behöver serva den så otroligt tätt mellan varven. Har tänkt ha hojjen till o från jobbet samt busa omkring lite om helgerna =)
Jag är ingen proffsmekare va gäller motorcyklar så därför är ja lite rädd att köpa typ Husa FS650 och dyl. Fast ni kanske kan motivera mej samt är det verkligen så svårt o meka me en sån? Kan man klara av o serva en Husa även om man inte är nån direkt expert?? Finns det typ nån slags manual man kan följa me bilder o info om hur man ska göra samt mellan vilka intervaller?
Har även kollat in KTM:s hojjar samt Yamaha mfl men ja tycker de e en djungel de där.. Men vill ju inte heller ha nån för klen typ touringmotard eller hur man nu ska förklara..
Tacksam för hjälp!
//andreas