Supermotard-märke, holländskt?

creare

Guest
Har i över 120 minuter försökt söka mig fram efter svaret på frågan ovan utan något positivt resultat. Ca 100 min här på SH och 20 min Google.
Kan mycket väl vara så att jag är totalt värdelös men känns som om tråden/trådarna där detta märke togs upp inte finns kvar längre (förmodligen det förstnämnda). :huvet

Ett Holländskt märke som tillverkar både ställ och diverse andra skydd, så som t.ex. handskar.
Vet att det fanns minst 1 hemsida som var sålde artiklar från detta märke.
Vet att det fanns en person som var generalagent här i sverige.
Vet att ett flertal inom den svenska supermoto-scenen använder detta märke eller är sponsrade!
Handskarna låg på ca 800kr-900kr för någon månad sedan på denna sida som sålde just handskar från detta märke!

Någon som kan få slut på min pina och berätta vad för märke jag motvilligt inte kan namnet på? :va

// creare

creare

Guest
prosupermoto.se* :)

Då dem inte har någon kontaktinfo eller liknande (inte ens info ang. avtal) så passar jag på o frågar här innan tråden försvinner. Är det någon vet måtten för handsk-storlekar som prosupermoto har, S, M, L, XL. Vad som är en 8:a eller t.ex. 10:a som är mått man väldigt ofta använder sig av när det gäller handsk-storlekar annars. (Mina händer sitter bra i en handske i strl. 8-9).
ze glöv;
6356082-origpic-2fb007.jpg

(Om någon har erfarenhet från dem tidigare vore info kring det toppen!)

EDIT1:
Fann, via deras facebook-grupp(!), deras mail som är info@prosupermoto.se. -Om någon skall ta kontakt med dem i framtiden.

Last edited:

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Om du letar handskar kan jag tipsa dig om dessa annars, grymt sköna. Alpinestars spx

SPXBLK_GRAY.jpg

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
prosupermoto.se* :)

Då dem inte har någon kontaktinfo eller liknande (inte ens info ang. avtal) så passar jag på o frågar här innan tråden försvinner. Är det någon vet måtten för handsk-storlekar som prosupermoto har, S, M, L, XL. Vad som är en 8:a eller t.ex. 10:a som är mått man väldigt ofta använder sig av när det gäller handsk-storlekar annars. (Mina händer sitter bra i en handske i strl. 8-9).
ze glöv;
View attachment 323537

(Om någon har erfarenhet från dem tidigare vore info kring det toppen!)

EDIT1:
Fann, via deras facebook-grupp(!), deras mail som är info@prosupermoto.se. -Om någon skall ta kontakt med dem i framtiden.

det är barrett är på sh som är mannen bakom hemsidan.

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Där ser man! Hoppas herr barrett är snabb på mailen så har han en ny kund :tummenupp

Ser både stiliga och bekväma ut! Dock är mitt val redan nu bestämt, endast fin-liret kvar! :)

han finns i stockholm och brukar ha en del grejer på lager om du vill prova.

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
BRrrraaaaaaap
taaack, äntligen slipper jag söka efter svar. Exakt vad jag letade efter! :Bugar

Admin kan ta bort tråden, fått svar på frågan.

om alla trådar skulle bli borttagna efter att frågorna har besvarats blir det inte mkt till forum eller kunskapsbank :tummenupp

creare

Guest
om alla trådar skulle bli borttagna efter att frågorna har besvarats blir det inte mkt till forum eller kunskapsbank :tummenupp

Det har du rätt i hehe. Tänkte mer på att MVD samt prosupermoto.se har tagits upp i andra trådar kring just utrustning-ämnen och att denna tråd inte behövde bli ännu en till i mängden. MEN, jag hittade inte någon av de tidigare trådarna iofs så.. Anyhåw, som skoltavlan sade; Låt stå! :tummenupp:D

Kan tipsa att kika in en extra gång på sidan i februari då det då kommer en ny leverans med en massa smaskens a la 2011-design:yoparty (Edit1: man kan redan nu se artiklar av 2011-design-sortimentet)

EDIT1: Fann, via deras facebook-grupp(!), deras mail som är info@prosupermoto.se. -Om någon skall ta kontakt med dem i framtiden.
:glömdet:)

Last edited:

creare

Guest
Både jag och min far kör med mvd ställen, riktigt nöjd :tummenupp
Något speciellt du undrade ?

Härligt. Ville bara få andras uppfattningar ang. jackan hehe so it's all good! En dag.. då.. då skall en sådan bli min.. :2cool

BAWS!

bawsBaby!
Gick med
29 Jul 2003
Hoj
2010, KTM 690 SMR
Både jag och min far kör med mvd ställen, riktigt nöjd :tummenupp
Något speciellt du undrade ?

hur är jackan en varm sommardag?
Funderar på att köpa en sån där och ha när jag åker till jobbet.
Bra skydd om m an skulle rasa på asfalt?

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!