Supermotardklubbens mailinglista....

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
... är det bara jag som tycker att den har ballat ur helt och hållet? Är typ 10 personer som skriver i den och 95% av allt som skrivs är spam. Försöker man fråga något vettigt så kan man inte räkna med något vettigt svar ändå...

Tacka vet jag sporthoj (och supermotard.se om det blir fart där...)

- Johan

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
mr_rockster skrev:
... är det bara jag som tycker att den har ballat ur helt och hållet? Är typ 10 personer som skriver i den och 95% av allt som skrivs är spam. Försöker man fråga något vettigt så kan man inte räkna med något vettigt svar ändå...

Tacka vet jag sporthoj (och supermotard.se om det blir fart där...)

- Johan

Håller med
Vore bättre om alla från listan kommer in på supermotard.se.
Det finns mkt kunskap där men en massa blaj är bara jobbit att läsa igenom

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Jag tror det är allt färre som regelbundet läser vad som skrivs och som engarerar sig. För ett drygt år sedan fanns det inte så många alternativ till diskussionsforum och då var Yahoo-groups ett givet val. Nu känns det som om det är lättare att konversera, visa bilder och få respons t..ex. via Sporthoj.com.

För många forum och det blir bara pannkaka av alltihop och beslutsvånda över var man ska skriva om saker.

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
Jag får mailen till min dator och läser det mesta, tyvärr så känner man ju ingen på listan så mycket av snacket kanske inte är så spännande.
Vore trevligt om vi/man fick ett "riktigt" forum på www.supermotard.nu så kanske fler utsocknes (som inte hänger här) skulle posta och knyta kontakter m.m.

JV är jävligt underhållande när han e på det humöret! :rock

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tillfälligt hojlös
Det var någon revolutionär som försökte erbjuda alternativ till yahoogroups redan för ett år sedan men intresset var minst sagt svalt.

/H :fakta

czech_racing

Reset
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2019 Z900RS Cafe
HW skrev:
Det var någon revolutionär som försökte erbjuda alternativ till yahoogroups redan för ett år sedan men intresset var minst sagt svalt.

Jar registrerade mig där direkt, trist att det inte blev något.... Det var ett klart roligare alternativ än Yahoo.

Fixx

Hundförare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
hoj?
Blue skrev:
Jag får mailen till min dator och läser det mesta, tyvärr så känner man ju ingen på listan så mycket av snacket kanske inte är så spännande.
Vore trevligt om vi/man fick ett "riktigt" forum på www.supermotard.nu så kanske fler utsocknes (som inte hänger här) skulle posta och knyta kontakter m.m.

HW skrev:

När jag satt i styrelsen. och va webmaster för supermotard.nu så sa jag att mailing listan kommer att dö ut. och att det finns bättre saker som forum m.m..

Men det uppskattades inte att man hade lite bättre idéer.

Pettri

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
Nyligen sålt den..
Re: Re: Supermotardklubbens mailinglista....

WestW skrev:
Håller med
Vore bättre om alla från listan kommer in på supermotard.se.
Det finns mkt kunskap där men en massa blaj är bara jobbit att läsa igenom

Ja kikade in där nyss och det va ju en skitbra sida. Forumet va ju fint upplagt och det ser ut som det e lite snurr där, för att vara nyöppnat.
Håller helt med dig!
Om alla höll till där så skulle det säkert bli lika bra som här, plus att då har vi hulliganer vårt eget hak.... :rock :rock

1-0 till supermotard.se (på den biten i alla fall) :tummenupp

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Joo! Visst kan det vara kul att läsa JV och JH:s och deras inlägg men det blir mer och mer stockholmssnack och skitsnack och mindre och mindre motardsnack...

- Johan

Blue skrev:

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...