Suzuki i spontan rejs i kväll...

GrönaGrodan

PuckoProduktion©
Gick med
31 Aug 2004
Hoj
Maraton -50
Tja!
Känner DU dej träffad!? elelr känner ägaren?...Skulle vilja ha kontakt med ägaren av den vit/blå Suzuki GSX-R 750 modell "nyare" föraren hade svart hjälm tror jag. Va ett rejs från Flogsta in mot E-4an gick inte så sakta...Därför jag söker presonen på denna sida.. sporthoj.com ¤WrooooM¤

Har du MSN kan du ju adda mej på cheva350bb@hotmail.com eller fortsätta i denna tråden....

Va JAG körde?... En helt vanlig blå/grå Sierra Cosworth med TeamSFR.com dekaler på sidan.... Tidpunkten för detta ca 19:30-20:00

MVH En blivade Mc Förare....;)

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
Haha.. ja jävlar. Ska du ta till nävarna för att du förlorade vid rödljuset eller?

GrönaGrodan

PuckoProduktion©
Gick med
31 Aug 2004
Hoj
Maraton -50
Henkka skrev:
Haha.. ja jävlar. Ska du ta till nävarna för att du förlorade vid rödljuset eller?

NejNej... De va så fruktansvärt kul! Så jag skulle vilja ha tag på han då jag vill veta om han låg på fullt...Aadranilinet pumpar MAX fortfarnade :D

Spontan rejset utspelades på en lååååång raksträcka i HÖGRE farter ;)

GrönaGrodan

PuckoProduktion©
Gick med
31 Aug 2004
Hoj
Maraton -50
Wiseguy skrev:
Spontanrace är alltid roligt. :banana

Jo jag vet hade vart å storhandlat 900:- så man hade ju gått där å drönat rätt läääänge....sen kommer man ut å man går från vilo puls till ja jag vet inte vad på 1hundradels sekund.... :yoparty
Skulle på fest, men fan våga dricka nu! När man e på sånt här humör, sitter å skakar å flinar för mej själv här hemma hahahha....Adranelinet är på TOPP!

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Blir ju inte så spontant men ikväll utanför plantagen där alla trimmade bilar står kommer det att komma en kille klädd i svart på en blå R1:a och bränna slut på sitt bakdäck :yoparty

Innan det tar helt slut kanske han även ställer upp på lite trixande som att köra om dig på bakhjulet i 200+ å liknande så ditt adrenalinpump får jobba lite :D

GrönaGrodan

PuckoProduktion©
Gick med
31 Aug 2004
Hoj
Maraton -50
Kreuger skrev:
Blir ju inte så spontant men ikväll utanför plantagen där alla trimmade bilar står kommer det att komma en kille klädd i svart på en blå R1:a och bränna slut på sitt bakdäck :yoparty

Innan det tar helt slut kanske han även ställer upp på lite trixande som att köra om dig på bakhjulet i 200+ å liknande så ditt adrenalinpump får jobba lite :D

Hahaha så skoj..nää det blir ju planerat jue...va ju just det att de va så spontant som gjorde det extra skoj....Börna på du så ska jag stå å njuta =) hahaha...

Ingen som vet vem snubben va som jag körde mot...eller drösar det av "NoName" människor med bågar i stan som ingen har kontakt med...

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
GrönaGrodan skrev:
Hahaha så skoj..nää det blir ju planerat jue...va ju just det att de va så spontant som gjorde det extra skoj....Börna på du så ska jag stå å njuta =) hahaha...
Ingen som vet vem snubben va som jag körde mot...eller drösar det av "NoName" människor med bågar i stan som ingen har kontakt med...

Känner inte till att någon i UaRR kör vit sukka! En såkallad No Name

Kreuger

Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Finns en å annan svart lakritsremsa på Plantagenparkeringen nu.. :hihi

Såhär slutade det...

Bifogat

• 040926 bränna däck 009_förminskad.jpg
    040926 bränna däck 009_förminskad.jpg
    46.7 KB · Visningar: 60

GrönaGrodan

PuckoProduktion©
Gick med
31 Aug 2004
Hoj
Maraton -50
ReDan skrev:
Känner inte till att någon i UaRR kör vit sukka! En såkallad No Name

Okej så synd då..hmm....Då får man hoppas han hittar en internet uppkoppling å börjar hänga här då hehe....

Du har inte möjligvis gått i Johannebäcks skolan eller brantings skolan?(tycker nämligen jag känner igen dej...)

Kreuger

Gick med
6 Jul 2003
Hoj
GrönaGrodan skrev:
Fan då de där missade man så klart... :huvet Men kom dit lite sent... :kocko

Tror snarare att du åkte lite tidigt om du nu inte var jättesen dit. Vi var två hojar som hade bakdäck att göra slut på, vi kom dit sent själva, efter nio, kanske 2130. Då var det en blåvit bil med blåa lampor på taket och två kvinnor i uniform i stolarna på plats. De cirkulerade typ 20 min sen tröttna de och då började leken, höll nog på att bränna runt där säkert en halvtimme till det var svarta sträck kors å tvärs över hela parkeringen :yoparty Detta skedde alltså runt 22 tiden.

nLasse

För säkrare körning, kör bana!
Gick med
20 May 2003
Hoj
R6
GrönaGrodan skrev:
Har för mig att det finns 2-3000 registrerade hojar i stan och det är nog bara max 100 st som hänger här. :)

Hasse L

Hasse L
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Honda CBR 900rr -97 & Snöskoter Arctic cat EL Tigre & Skidoo Mach 1, Peugot EU moppe
Kreuger skrev:
Finns en å annan svart lakritsremsa på Plantagenparkeringen nu.. :hihi

Såhär slutade det...

Blev det bil och släp för att få hem Mc sen eller? :Bugar

GrönaGrodan

PuckoProduktion©
Gick med
31 Aug 2004
Hoj
Maraton -50
Kreuger skrev:
Tror snarare att du åkte lite tidigt om du nu inte var jättesen dit. Vi var två hojar som hade bakdäck att göra slut på, vi kom dit sent själva, efter nio, kanske 2130. Då var det en blåvit bil med blåa lampor på taket och två kvinnor i uniform i stolarna på plats. De cirkulerade typ 20 min sen tröttna de och då började leken, höll nog på att bränna runt där säkert en halvtimme till det var svarta sträck kors å tvärs över hela parkeringen :yoparty Detta skedde alltså runt 22 tiden.

Okej fan då! Jo då va jag på väg hem :huvet Faaan då...Alltid missar man sånt där skoj... :( Åkte hem efter alians rejset...där va det en R1 -03-04? Som stod å hängde....

GrönaGrodan

PuckoProduktion©
Gick med
31 Aug 2004
Hoj
Maraton -50
n'Lasse skrev:
Har för mig att det finns 2-3000 registrerade hojar i stan och det är nog bara max 100 st som hänger här. :)

Okej men räknar man in sån hoj(Suzuki Savage) som farsan har oxå. Eller ligger de på moppe listan...hehehe... :D

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...