Suzuki Pv50! Hjälp!

Connextanten

Ny medlem
Gick med
11 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki PV50
Vart kan ja hitta delar till min suzuki pv50? de skulle vara till stor hjälp om ni kan ge nåra tips? De gäller även min stella mini som ja har lite problem med. Kan du hjälpa mig? vart kan ja t.ex få tag på ett sportluftfilter till min PV50 o min mini stella?

Tack på förhand! :)
 

Firewheel

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2005
Ort
Nära brostugan
Hoj
Den drar din
Connextanten skrev:
Vart kan ja hitta delar till min suzuki pv50? de skulle vara till stor hjälp om ni kan ge nåra tips? De gäller även min stella mini som ja har lite problem med. Kan du hjälpa mig? vart kan ja t.ex få tag på ett sportluftfilter till min PV50 o min mini stella?

Tack på förhand! :)


vart bor du?
 

Denkan

f.d. Dennis_DJ
Gick med
14 Nov 2004
Ort
Finland,Vaasa
Hoj
suzuki rm 250 -01
märks att pv är inte så vanligt i sverige som den är i finland....här i finland finns det nästan en pv per person så det är inga problem att hitta delar :rolleyes:
 

MJ

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2005
Ort
nyköping
Hoj
kawasaki z1000 2014
Connextanten skrev:
Vart kan ja hitta delar till min suzuki pv50? de skulle vara till stor hjälp om ni kan ge nåra tips? De gäller även min stella mini som ja har lite problem med. Kan du hjälpa mig? vart kan ja t.ex få tag på ett sportluftfilter till min PV50 o min mini stella?

Tack på förhand! :)
www.mc-scatter.com
 

willer_

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2008
Ort
piteå
Hoj
suzuki pv50
suzuki pv50

hej jag har köpt en kolv till min pv från www.danmobility.com men jag var tvungen att köpa en suzuki k50 kolv fast den passar till pv50 också...
jag har också problem med min pv den vill inte gå som den ska den startar bara ibland..:confused: vad har du för något fel.??
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top