hamlund skrev:min kompis har problem med besinförbrukningen. drar nästan 1 liter/ milen....
nån som vet vad som kan vara fel????:kocko
Det gör min med...kör mellan växjö och jkpg varje helg under skolterminerna...drar väll 10-12 liter på 12 mil.....hamlund skrev:min kompis har problem med besinförbrukningen. drar nästan 1 liter/ milen....
hamlund skrev:min kompis har problem med besinförbrukningen. drar nästan 1 liter/ milen....
Anton_Ljunghusen skrev:Drar en hoj med 30 kusar en liter milen ska man gnälla
/Anton vars hoj drar 0,45 l/milen
RS "Alex" skrev:men det går ju inte att gämföra med dom stora cyklarna det är ju 2-takt... kör han hårt med sin så tvivlar jag inte alls på att den dricker 1 liter
men om han ska se över så titta nålen, munstycken, avtånd till filtret och filter!
Anton_Ljunghusen skrev:Klart jag vet det.
Då är det helt enkelt en dålig hoj på den punkten
se på min, full gas hela tiden resulterar i under 0,5l/milen
RS "Alex" skrev:bromsa acc bromsa acc så drar den ju mer![]()
istället för liga å plöja E18 testa kurvig väg så dricker den mer![]()
Anton_Ljunghusen skrev:berätta nåt jag inte vet? Menar såklart inte på motorvägen
RS "Alex" skrev:visste du att jag gillar tuggumi och ska ut å greja med motorcykel nu![]()
![]()
125or har ett stort effektutag.. det bidrar till en hög bränsleförbrukning. sen är inte 2t särkilt effektiva. Syftar på förbränningen.Anton_Ljunghusen skrev:Drar en hoj med 30 kusar en liter milen ska man gnälla
/Anton vars hoj drar 0,45 l/milen
RS "Alex" skrev:visste du att jag gillar tuggumi och ska ut å greja med motorcykel nu![]()
![]()
Men snälla gossar jag vet!!philsson skrev:125or har ett stort effektutag.. det bidrar till en hög bränsleförbrukning. sen är inte 2t särkilt effektiva. Syftar på förbränningen.
så vad tjabbar vi om då egentligen!?. ni vill inte veta vad min hoj drar.Anton_Ljunghusen skrev:Men snälla gossar jag vet!!
philsson skrev:så vad tjabbar vi om då egentligen!?. ni vill inte veta vad min hoj drar.![]()
Tzr91 skrev:Det kanske var min han köpte? Röda nofear-ögon över framlyset. MVH
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy