Suzuki RG delar

Fredrick

2-t ÄR livet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia AF-1 125 Sintenesi Replica -89, Yamaha YZ 125 -01
Nån som är intresserad av att köpa fin en RG motor? Komplett med allt som hör till.. finns även lite andra småsaker som hör till, var nån kartong.. har inte kollat så noga. Det är alltså den tidiga.. fram till -91 borde det alltså passa. 3000:- för en fin med all el och förgasare kanske är normalpris? Funkar utmärkt!

Fredrick

2-t ÄR livet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Okej, jag har faktist inte en aning.. men det gäller ju att få det sålt också. Men inte är det dyrt heller.. går som en klocka som den står. Allt är ihopmonterat o klart. Kanske händer nåt med priset om det är några stycken som är intresserade med det tror jag inte? Kan skickas.

Fredrick

2-t ÄR livet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Klart DU ska ha en motor! Bygg nåt kul eller sätt den i rasade RGn! Andra delar kan finnas det också.. bara att fråga!

Fredrick

2-t ÄR livet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Köp nu så bjuder jag på frakten om det skulle behövas, med garanti på att den går klockrent! Annars är det bara att komma och kolla. Hela tändsystemet, förgasare osv. osv. till lysen och allt som sitter på. Ett kromat avgasstem av märket Micro finns också. Kanske effektsystem?! Fin sadel med helt och fint överdrag finns. Även en tank, vit med blåa dekaler. En liten bula.. som en 50:öring. Fräch framgaffel.. fina fälgar och iprincip helt nya däck, tror det var michelin. PMa om det är några andra smådelar ni behöver.. var nån låda med lite saker.

Fredrick

2-t ÄR livet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kom o köp då! Annars sitter den snart på en flaka eller nåt annat kul... Den går ju kanon!

Fredrick

2-t ÄR livet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Inte en krona? Skänka bort den :crash Nee.. Men jag förstår er, vem vill ha en RG motor.. hehe. Men för att vara just en sån är den väldigt fin.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...