Det finns vell nån kille som spelade in när han körde med sin suzuki rg125, han kallade sig för något speciellt tror jag.
Någon som har filmen/filmerna?
T börjar han på, antar att det är han du menar. Skaffar du mc berättar jag vart den finns.
På sportlovet ska ja te kalmar å köpa hoj. Men så du skulle inte kunna tänka dej att berätta var den finns redan nu?![]()
Eller Hayabusa Turbo 25kw2746121det dummaste man kan göra på sporthoj är nog att skriva nån moped under "hoj". Man blir mer uppskattad och får bättre svar om man istället skriver "ingen just nu"
![]()
det dummaste man kan göra på sporthoj är nog att skriva nån moped under "hoj". Man blir mer uppskattad och får bättre svar om man istället skriver "ingen just nu"
![]()
Ursäkta mig så himmlans mkt då. Men kan vi inte hålla oss till ämnet, nån som har filmen?
Ursäkta mig så himmlans mkt då. Men kan vi inte hålla oss till ämnet, nån som har filmen?
2746523Tvålen heter han, hoppas jag sabbade det roliga för alla nu.
![]()
Tvålen heter han, hoppas jag sabbade det roliga för alla nu.
![]()
Min hoj går fortare än din hoj och min pappa slår ner din pappa LÄTT!2746858Det är lungt, du är bara ett levande bevis på att 20åriga män med flicklångt hår kan bete sig som vilken tjurig gubbe på 60+ som helst![]()
Min hoj går fortare än din hoj och min pappa slår ner din pappa LÄTT!
Passar det bättre när vi nu kör på din nivå?
hittar inte.. länka![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |