Suzuki service i Uppsala

SVooSh

Kör för lite
Gick med
11 May 2004
Hoj
RF 900R
Tjena alla är ny i Uppsala!

Har ni tips på pålitliga och trevliga firmor som servar Suzuki i eller omkring Uppsala?

Sb

Nånting händer, det är nåt skumt pågång
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Suzuki GSX-R1000 K8

SVooSh

Kör för lite
Gick med
11 May 2004
Hoj
RF 900R
Håller med om Sulas... har inte varit där men på telefon ger dom inget vidare intryck.

Har bokat på Jham nu. Enl suzukimc.se ska dom vara auktoriserade för suzuki.

Tack för snabba svar!

hanseno

Tänk efter före
Gick med
17 Feb 2007
Hoj
*Såld*
Har alltid anlitat Jahm. Dom är trevliga, kunniga och gör ett mycket bra jobb. Dom servar alla märken. Rekomenderar dig att kontakta dom.

Krisse

Medlem
Gick med
22 Jun 2005
Hoj
Sprint ST -08 . VFR 1000 -98 -såld
Hm.. så var det det där med pålitlig och trevlig..:rolleyes:
Det kan ju iof bara varit jag som haft otur men jag hade ett jäkla strul när jag lämnade in på Sulas.

Kan säkert vara som du säger, nämde dom på grund av att det va den enda
auktoriserad Suzukiverkstaden jag visste i närheten. :)

Henka81

Snigelräsern (våga vägra grus)
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kawasaki ZR 7 -99
Sulas verkstad kan ta lite väl mkt tid på sig, även om personalen är rätt trevlig. De hade min hoj inne i nära två månader i höstas för att ställa ventilerna. Inget man vill uppleva i början på säsongen.. så åk någon annanstans e mitt tips ;)

mickelin

Guest
Tycker att JHAM är bra men glöm inte vår nystartade kollega "kamikaze kid". Racerepairs.se är adressen på nätet. Det lönar sig alltid att jämföra...

SVooSh

Kör för lite
Gick med
11 May 2004
Hoj
RF 900R
WestW: Skulle inte ha några problem att åka till Enköping ifall dom kan plocka in direkt när jag kommer och serva medans jag dricker kaffe:). Hittar dom dock inte på suzukis hemsida. Har köpt en flong ny hoj och måste serva på auktoriserade suzukiverkstäder för att garantin ska gälla.

mickelin: Alltid trevligare att sponsra någon man kan relatera till på något sätt, men samma där som ovan med auktoriserad verkstad plus att det verkar som att han inte riktigt kommit igång ännu.

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
WestW: Skulle inte ha några problem att åka till Enköping ifall dom kan plocka in direkt när jag kommer och serva medans jag dricker kaffe:). Hittar dom dock inte på suzukis hemsida. Har köpt en flong ny hoj och måste serva på auktoriserade suzukiverkstäder för att garantin ska gälla.

mickelin: Alltid trevligare att sponsra någon man kan relatera till på något sätt, men samma där som ovan med auktoriserad verkstad plus att det verkar som att han inte riktigt kommit igång ännu.

sorry. Dom är inte autoriserade på Suzuki

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping