Suzuki TL1000R eller honda SP1?

TL1000R eller SP1?

• Antal röstningar
    0

KaZ

Skyll på knäskrap i örat!!?!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
hojlös
Skalman skrev:
Jag har inte själv heller kört någon av dem (ingen sporttwin över huvudtaget) men skulle gärna vilja prova om tillfälle ges, kanske på nån skåneträff ;) Risken är förstås att man blir helt såld och överger radfyror för all fram tid :D :D

Spontant hade jag själv valt spettan - men jag sa åt honom att det är en smaksak och att han borde prova båda och sen välja den han blev mest förälskad i, eftersom de är ganska likvärdiga.

Edit: ska ge honom länken hit så får han själv läsa och dra sina egna slutsatser.

Be han då kika på Millen oxå...
Ska man diskutera chassi, komponenter, körställning mm. så knäcker millen både TLR och SP1. när det gäller prisvärt eller inte så finns det en hel del prisvärda exemplar: se bara denna!!!
http://www2.blocket.se/view/3013493.htm?l=0&c=1&city=0

det som kan vara till millens nackdel e att den kan vara lite mindre klipp i motorn (marginellt), men e man duktig å köra så... ja då har man igen den effektförlusten och lite till bara genom chassi å övriga komponenter såsom fälgar och stötdämpare.

tjing tjing

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife