kajlyl skrev:Fett om man kunde få ett splitrat Narsil!!
eller ett gimli kitt (dom hade inte yxan?)
Lägger man ner lite energi går det nog att få tag på de "äkta" grejerna från film´inspelningen, allt var väl handgjort på gammalt sätt!!
Vet att huvudrolls killarna fick behålla några av grejerna resten tror jag såldes![]()
Det är väl inte mer/mindre "riktigt" än de hos nån annan säljare..CalleE skrev:Det finns ett riktigt "Shards of Narsil" här: http://www.bladesandbeastsswords.com/The%20Lord%20of%20the%20Rings.html
Finns en massa sådana saker runt om på nätet, bara att söka lite i google!
http://www.mithrilarmoury.com/ <<-- Har nog det mesta?
kajlyl skrev:Det är väl inte mer/mindre "riktigt" än de hos nån annan säljare..
Blue skrev:Nu spårar den här tråden strax ur!![]()
Therudeboy skrev:Varför ......en hel del skit där.
Blue skrev:Just det, den har varit uppe tilll diskution innan!
Therudeboy skrev:
Mattias skrev:Haha, vilket skitställe. Där fanns allt för den vilsne hillbillyn.
Darre skrev:Det finns en helt sjukt grym fantasy affär i Stockholm. Affären ligger på Kungsgatan. Där har dom svärd.
Mattias skrev:Nu skulle den där filmen med fantasyrollspelarna i skogen passa bra. Ni vet, där de kastar kottar på varann och låtsas att det är dödsstrålar och grejer.
SimmPsi skrev:Wohaaaa dom har grejor!!!Hitta ett 2handat svärd där, en RIKTIG läckerbit
När jag var i Italien så hitta jag en liknande butik fast lite större utbud, DÄR hade dom REDIGA svärdEn rackare var 2handat och ca 130cm långt i skaftet så var det en Döskalle och själva svärdet såg VÄÄÄÄÄLDIGT ruggigt ut. Blev nästan mörkrädd av att bara titta på det. ...hmm undrar vad dom sagt i tullen om man köpt ett sånt
![]()
Gandalf skrev:Jag håller på att leta butiker som säljer svärd för dekorationssyfte.
Nån som vet nån affär i sverige som säljer medeltida svärd?
Tycker det skulle va bra fräckt med ett svärd på väggen..
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!