äh, jag säger så här..så länge ni gör som vi kvinnor säger så blir det lugnt i stugan..
Jo tjena, sen 2 dagar senare vill ni göra slut för att förhållandet "blev för tråkigt/mesigt". Så, då var inte det bra heller...
Så är det.
Haha.. Såå sant!äh, jag säger så här..så länge ni gör som vi kvinnor säger så blir det lugnt i stugan..
Haha.. Såå sant!
VI kom inte fram till det..Jag tyckte just att vi kom fram till att det INTE var sant?
VI kom inte fram till det..
jag sa bara att du hade en poäng, inte att det inte va sant...Jag tyckte just att vi kom fram till att det INTE var sant?
jag sa bara att du hade en poäng, inte att det inte va sant...
Vi vet bäst, det är bara att acceptera!Pff...snacka om att vända kappan efter vinden så fort det kom en syster och öppnade mun
Vi vet bäst, det är bara att acceptera!
Ja. Tjejer vet bäst. Så länge som det inte handlar om att sätta upp en hylla, byta däck på bilen, fylla olja, fixa en krånglande dator, installera hemelektronik, montera ihop möbler eller något annat.
Men är det frågan om känslor så vet tjejer bäst.
Det var en rejäl generalisering. Jag gör allt det där du radar upp! Datorerna hade sambon inte klarat utan mig. Självständig (och nyfiken) kallas det
Dessutom blir hemelektroniken rätt installerad från början om vi tjejer gör det för vi är inte rädda för instruktionsboken
För övrigt så finns det få saker som jag tycker är så trevligt som tjejer som faktiskt inte har tummen mitt i handen utan faktiskt kan eller åtminstone försöker fixa. Det värsta som finns är dom som inte alls försöker utan bara står där likt handikappade och förväntar sig att någon annan ska lösa det.
Second that.Vi som har en helt egen pipa att dansa efter tycker annorlunda.
Jag brukade tro att jag tyckte så förr, men sen insåg jag att det är bättre att hon bara håller käften och låter mig ta hand om det direkt istället så tjänar vi både tid, pengar, tårar, svett och i många fall blod.
Haha. Tja. i vissa sammanhang kanske det kan kännas så men jag är nog generellt sådan att jag föredrar dom som faktiskt försöker. Sen är det såklart ganska jobbigt om någon ger sig på saker som den definitivt inte klarar av och resultatet blir en djävla röra istället för att det blir fixat.
Men som helhet är det ändå sexigare med tjejer som faktiskt klarar av att göra några enstaka saker själva även om det finns en viss charm i att få spela riddare i nöden när dom står där med den där hyllan som dom inte själva får upp och man får skruva dit den åt dom.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|