"Stoffe"
Ny medlem
Nypan83 skrev:Hojen tillbaks från bänkningen... återkommer med kurvorna.
Har du Power Commander och sportluftfilter också lr?
Vad kostade bänkningen?
Mvh Kristoffer.
Nypan83 skrev:Hojen tillbaks från bänkningen... återkommer med kurvorna.
MR.SPEED skrev:någon som har G-PACK på sin hoj
Krills skrev:Har du Power Commander och sportluftfilter också lr?
Vad kostade bänkningen?
Mvh Kristoffer.
Nypan83 skrev:Jo med pc3 och KN filter... Jag fick ge 6700:- bänkning/mappning 2800:-
Jag har G-pack på min och tog kontakt med rättt folk. De sa att g-packen fungerar bra med pc3an eftersom g-pack/tremod fixar tändningen och pc3an fixar insprutningen.
Jag fick ut ca:5nm mer över hela registret och ca 6 häst extra... men jag ska fixa ett cad prog så kommer kurvorna upp. ( Ska tilläggas att jag saknar kurvor från en helt original hoj, skulle uppskatta om någon har orginalkurvorna.)
Krills skrev:Väldigt dyra hästkrafter med andra ord!
Mr. Kongo skrev:Vad ingår i stora servicen vid 2500 mil på 650in?
PatrikW skrev:nybörjarfråga, finns d något slags fack på sv:n om man tex vill ha me sig en tshirt? m.m.
PatrikW skrev:nybörjarfråga, finns d något slags fack på sv:n om man tex vill ha me sig en tshirt? m.m.
ja framför styret... mellan instrumentet och styret... eller juste där står det på tyska på min att man inte får ha saker... i cutsen finns ju lite...1 öl eller nått..PatrikW skrev:nybörjarfråga, finns d något slags fack på sv:n om man tex vill ha me sig en tshirt? m.m.
Nypan83 skrev:Jo med pc3 och KN filter... Jag fick ge 6700:- bänkning/mappning 2800:-
Jag har G-pack på min och tog kontakt med rättt folk. De sa att g-packen fungerar bra med pc3an eftersom g-pack/tremod fixar tändningen och pc3an fixar insprutningen.
Jag fick ut ca:5nm mer över hela registret och ca 6 häst extra... men jag ska fixa ett cad prog så kommer kurvorna upp. ( Ska tilläggas att jag saknar kurvor från en helt original hoj, skulle uppskatta om någon har orginalkurvorna.)
sir Urban skrev:ursäkta frågan men vad ska du ha CAD program till?
Jag är inte riktigt med..
Ska du bara rita kurvan ta excel och plotta värdena.
/Urban
Nypan83 skrev:Fick data direkt från dynojetbänken och dom är i RDF format... så jag måste ha ett cad eller 3d grafik program för att öppna dom... sen skall jag göra om dom och lägga upp dom.
Mangoo skrev:Kan du inte rita ungefär hur det såg ut på ett papper och scanna in det??
Ekberg skrev:Det finns utrymme under passagerarsadeln.
Tillräckligt med plats för en tjock tröja, jag får även plats med extra handskar och skivbromslås. men så har jag slarvat bort min verktygsväska också.
/Dan
Gerry skrev:På min (-04) sitter verktygen under batteri-lådan.
Därför blir det lite större bagage, + att man oftast får lite kladd från kedjan på fingrarna när man ska försöka få fram verktygen.
Själv har jag skivbromslås & reg.bevis under sadeln...that´s it.
(men då är det så klart kvar plats för handskar & keps)
//Gerry
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |