Svenska mästarna är korade!

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Totalerna är nu uppe på roadracing.se och jag skulle uppskatta korrekturläsning av alla som har sitt namn i tabellerna. Tex är jag itne överens med Sleazy Living om hans placering och då får vi ju lista ut varför.

Mästarna ska dock vara klara och nui ser vi fram emot en het avslutning på Åsen om 3 veckor.

EazyLiving

Gammal avdankad Superbike chaufför +12kg
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Ducati 749s -03 & KTM 250SX-F -06
Nää... Det förstår jag mycket väl... Men gäller inte det alla som varit snabbare än dig!! :D

Den listan du har från A-torp är tyvärr inte den sista. Det kom en lista någon timma senare där Östli var utesluten för ej reglemenstenlig hoj. Han körde förmodligen med en hoj enligt Norska reglementet.

Så se till att få sista listan, ta bort den felaktiga PDF'en och ge mig min 9-poängare för A-torp nu!! :mad:

Chrille skrev:
Totalerna är nu uppe på roadracing.se och jag skulle uppskatta korrekturläsning av alla som har sitt namn i tabellerna. Tex är jag itne överens med Sleazy Living om hans placering och då får vi ju lista ut varför.

Mästarna ska dock vara klara och nui ser vi fram emot en het avslutning på Åsen om 3 veckor.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Det ska åtgärdas Borde du inte ha berättat det lite tidigare för mig :fatta!

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Gulsnabbtrajja skrev:
Men Chrille, hittar ju inte dig i listan :confused:
;)

En sån höjdar-säsong. Mitt tredje år med licens och inte en enda jävla poäng. tror jag får köra 600std där alla får poäng :D

EazyLiving

Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Jo, jag vet, men nu hamnar jag i alla fall officiellt på samma poäng som förra årets Nordiska Mästare i NSB. :tummenupp

Å sen ska rätt vara rätt, eller hur? :confused:

oFFkeFF skrev:
Sleazy, du blir ju bara 13'e ändå :rolleyes:

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
EazyLiving skrev:
Jo, jag vet, men nu hamnar jag i alla fall officiellt på samma poäng som förra årets Nordiska Mästare i NSB. :tummenupp

Å sen ska rätt vara rätt, eller hur? :confused:

Självklart ska rätt vara rätt :tummenupp Snyggt kört btw :)

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Chrille skrev:
En sån höjdar-säsong. Mitt tredje år med licens och inte en enda jävla poäng. tror jag får köra 600std där alla får poäng :D
Du behöver en gathoj så du får lite hojvana. :D

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
EazyLiving skrev:
Nää... Han behöver supa mer. Se bara på Hägerström. Han ssuper mer än Chrille, å han blev 3:a i NSB. :D
Jaja, jag menar UTÖVER det självklara :D En sisådär tre veckors fulgrappa-terapi tror jag skulle göra susen.

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Det där med att supa och köra hoj trodde jag mer hade att göra med High Chapparall, chaps och risiga HD's än SM i roadracing att göra :confused:

EazyLiving

Gick med
11 Mar 2003
Hoj
En lördagskväll är väl en lördagskväll även för en RR-förare? Eller har du så inspirerande jobb att du inte behöver få dig den traditionella, svenska glömskan? :rolleyes:
Frågan är väl snarare om man är absolutist eller ej, för sprit hör ju sällan ihop med någonting annat än just lördasgkvällar och grillning!! :D

För er som har svårt att förstå ironi och tar allt allvarligt och bokstavligt, så är vi alla rr-förare nyktra när vi väl kör. Fast jag är inte säker på OffKork... Han kanske smygsuper?? :eek:

oFFkeFF skrev:
Det där med att supa och köra hoj trodde jag mer hade att göra med High Chapparall, chaps och risiga HD's än SM i roadracing att göra :confused:

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
EazyLiving skrev:
En lördagskväll är väl en lördagskväll även för en RR-förare? Eller har du så inspirerande jobb att du inte behöver få dig den traditionella, svenska glömskan? :rolleyes:
Frågan är väl snarare om man är absolutist eller ej, för sprit hör ju sällan ihop med någonting annat än just lördasgkvällar och grillning!! :D

För er som har svårt att förstå ironi och tar allt allvarligt och bokstavligt, så är vi alla rr-förare nyktra när vi väl kör. Fast jag är inte säker på OffKork... Han kanske smygsuper?? :eek:

Jag glömde sätta en :rolleyes: efter mitt förra inlägg ;)
Med mitt jobb skulle jag behöva dricka hela rysslands sammanlagda vodkakonsumtion för att glömma, eller en rejäl hjärnskakning på banan :rolleyes: :D

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
EazyLiving skrev:

Var inte du med i diskutionen 2-takt kontra 4-takt på Knutstorp?? Vi konstaterade ju att när 4-taktsnissarna är inne på sin 5:e öl så mekar 2-taktsnissarna fortfarande. :fakta

EazyLiving

Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Jag åker ju fyrtakt, :öl , hur ska jag komma ihåg vad vi diskuterade på kvällen?? :crash

MrGooFy skrev:
Var inte du med i diskutionen 2-takt kontra 4-takt på Knutstorp?? Vi konstaterade ju att när 4-taktsnissarna är inne på sin 5:e öl så mekar 2-taktsnissarna fortfarande. :fakta

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Chrille skrev:
Muhahahahahahaha :D
Själv fick jag ihop 4 poäng och en 25:e plats totalt :rock

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...