Svenskarnas parti i Mora

Gick med
12 Apr 2003
Hoj
Ducati 996 biposto -01
Orkade inte lyssna, men det jag läste var "det vet jag inte" på i princip alla frågor, han vet alltså inget men ändå tycker han.

Känns lite som här på SH, faktiskt. :gnissla

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Orkade inte lyssna, men det jag läste var "det vet jag inte" på i princip alla frågor, han vet alltså inget men ändå tycker han.

Absolut inte som SH, här tycker man men utger sig för att veta.:fakta

För det vet jag att jag tycker....

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.

Orkade inte riktigt med hela, men jag kan meddela till att han bytte till att "det får riksdagsgruppen uttala sig om" som standardsvar. Ja, tills han inte ville uttala sig alls.

Sen var ju intervjuaren nästan lika pinsam som killen själv men det är ju en annan historia och det brukar bli så oavsett vad dom intervjuar som ligger höger om mp. Så länge jag lyssnade så diskuterade dom inte judar utöver att han ville få ut alla som inte var vita och européer, jag tror inte dom brukar räkna in judar i den gruppen hur bleka dom än är, han ville införa något spännande dna-test som skulle lösa alla tänkbara problem. Förintelsen har dom ju officiellt slutat förneka för att överlåta den åt forskarna eller hur dom nu brukar formulera sig.

Mest förvånande var att killen faktiskt utgav sig för att ha ett riktigt jobb, inom äldreomsorgen. Bortsett från äldreomsorg och invandringspolitik hade dom inga åsikter om någon annan fråga, bara att allt skulle göras så det var bäst för (ljushyade) svenskarna.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Tycker ändå att det är höjden av ironi när ett nazistiskt parti har en partiledare vars bryn skulle kännas naturliga på en marknadsplats i Mosul.

sj_slider.jpg

Jag tror hans, eventuella, avkomma kommer se ut så här:

topchefseason9galleryunibrowbabygerald.jpg

(Om han har tur, i dubbel bemärkelse)

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Vänta nu, det finns fler godbitar:

delete spansk.JPG

Spansk? Hur då spansk? Typ fascist-spansk?

Fyra barn, ogift, jobbar på åkeri :)rofl) och bor i söderförorten Nykvarn, (som alla hört talas om men ingen varit i). Snacka om att han borde ställa upp i White Trash VM.

Steffo K

3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Gick med
25 May 2009
Hoj
-06 Yamaha R1 50th anniversary edition
Vänta nu, det finns fler godbitar:

View attachment 405020

Spansk? Hur då spansk? Typ fascist-spansk?

Fyra barn, ogift, jobbar på åkeri :)rofl) och bor i söderförorten Nykvarn, (som alla hört talas om men ingen varit i). Snacka om att han borde ställa upp i White Trash VM.

Hahaha! Humor när den är som bäst!

heltsonika

Het Potatis
Gick med
13 May 2006
Hoj
Aprilia Tuono Factory -22
Jag hade hellre valt en robot (eller en affisch) än honom om jag låg på äldreboende. Det är väl lite det han är bajsnödig över, att någon som är smartare tar hans jobb...

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO