Oopsy Daisy.
Oopsy Daisy.
Jag hörde Hanif Bali säga samma sak för nån vecka sen.
Vi kollar med Sossarnas militära gren om de inte kan göra något. En kula i knäskålen åtminstone...Jag hörde Hanif Bali säga samma sak för nån vecka sen.
Det är skillnad på Partiet och andra Partier.Hur var det med den där bröllopsgästen, det var ett stort problem vad jag minns?
View attachment 505652
Men vad hjälper det.
Var du inte väldigt kategoriskt anti- SD förra kvartalet? Men välkommen!
Var du inte väldigt kategoriskt anti- SD förra kvartalet? Men välkommen!
Ah ok, de var alltså inte för detta.Du läser ju lika dåligt som allas vårt favorittroll...? Enligt inlägget ovanför ditt så står PK-partiet SD uppenbarligen inte bakom detta eminenta förslag.
Men återigen - jag håller med SD till 100% vad gäller migrationspolitik. Men jag har svårt för svansen med antivaxare, foliehattar och andra idioter.
Och ja - jag skulle gladeligen anlita Israel, IDF eller Mosssad för att eliminera gängkriminella. Kanske rent av skicka dem hela listan från programmet efterlyst...?
Det gör du ju redan utan vårt tillstånd / . (Välj rätt "gubbe" själv).Är ni verkligen säkra på att det är en bra idé att börja likvidera personer utomlands?
Och får isf andra länder likvidera personer i vårt land?
Jag förstår ju att det lite raljant bara gäller "dom onda" men vem bestämmer det?
Någon verkar ju tycka att Trump är ond.
Kan vi likvidera "little rocket man" och Xi också?
Räcker det med att tycka att Beyoncé är bra för att räknas som "ond"?
Haha, touché!Det gör du ju redan utan vårt tillstånd / . (Välj rätt "gubbe" själv).
Jordgubben och Räven beordrar ju mord i Sverige från Mellan Östern. (Jag räknar Turkiet dit.)
Mossad "tog" ju en oskyldig marokansk kypare i Norge.
mossad i norge – Qwant Search
Fast, reliable answers and still in trust: Qwant does not store your search data, does not sell your personal data and is hosted in Europe.www.qwant.comLillehammer-saken – Wikipedia
no.wikipedia.org
Svaret är ja och ja.Är ni verkligen säkra på att det är en bra idé att börja likvidera personer utomlands?
Jag förstår ju att det lite raljant bara gäller "dom onda" men vem bestämmer det?
Menar du att det är svårt att bestämma vilka som är grovt kriminella och/eller utgör ett hot mot liv, hälsa och egendom?Är ni verkligen säkra på att det är en bra idé att börja likvidera personer utomlands?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|